  • 1. Data: 2005-03-21 19:21:44
    Temat: defincja rodziny
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Czy ktoś zna ustawową definicję rodziny? Bo nie mogę nigdzie znaleźć.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 2. Data: 2005-03-21 19:28:04
    Temat: Re: defincja rodziny
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś zna ustawową definicję rodziny? Bo nie mogę nigdzie znaleźć.

    Cos takiego nie istnieje. :)

  • 3. Data: 2005-03-21 19:48:48
    Od: "MH" <M...@n...com>

    Jasio, Marysia, Dzidzius i Rex.

    MH

  • 4. Data: 2005-03-21 21:12:27
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 21/03/2005 20:21, Sebol wrote :
    > Czy ktoś zna ustawową definicję rodziny? Bo nie mogę nigdzie znaleźć.

    Nie ma. Bo i żadna znana mi ustawa się nie posługuje pojęciem rodziny.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession

  • 5. Data: 2005-03-21 21:34:58
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 21 Mar 2005 22:12:27 +0100, Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    naskrobał(a):

    > Nie ma. Bo i żadna znana mi ustawa się nie posługuje pojęciem rodziny.

    szkoda że nie znasz ustawy o gospodarce nieruchomościami zwaną potocznie
    kodeksem nieruchomości :P

  • 6. Data: 2005-03-21 22:30:55
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    W swojej wiadomości:d1nelr$sgb$...@n...onet.pl,
    Sebol" <"lobo_(usun_to) <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> dosć niespodziewanie
    napisał(a):

    > szkoda że nie znasz ustawy o gospodarce nieruchomościami zwaną
    > potocznie kodeksem nieruchomości :P

    Jest jeszcze taka ustawa, co się zwie Konstytucja...

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 7. Data: 2005-03-21 22:54:49
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Roman Rumpel wrote:

    > Jest jeszcze taka ustawa, co się zwie Konstytucja...

    Tyle, ze to nie jest zwykla ustawa...

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-03-21 23:06:25
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś zna ustawową definicję rodziny? Bo nie mogę nigdzie znaleźć.

    Prawo nie definiuje pojecia rodzina. W socjologi szybciej znajdziesz
    znaczenie tzw. male rodziny i wielkiej rodziny. W sklad malej wchodzi
    mezczyzna, kobieta i dzieci w sklad wielkiej wchodza male rodziny
    tj.dziadkow, rodzicow, dzieci ,ktore prowadza wspolne gospodarstwo razem
    zamieszkujac itp. W prawie na ogol ma znaczenie mala rodzina /malzonkowie
    ,dzieci/ czyli rodzina powstaje przez zawarcie zwiazku art.23,27 k.r.o ,
    tak wiec w prawie mysle ,ze to pojecie mozna odnalezc w art.23,24,27,30
    niekiedy art.14,128,144 .

    Sandra

  • 9. Data: 2005-03-22 07:53:11
    Od: g...@p...onet.pl

    > Tyle, ze to nie jest zwykla ustawa...

    Pewnie, że nie zwykła bo zasadnicza.

  • 10. Data: 2005-03-22 12:00:01
    Od: ORTG <o...@g...pl>

    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki napisał(a):

    > Nie ma. Bo i żadna znana mi ustawa się nie posługuje pojęciem rodziny.

    art. 3 ust.16 ustawy o świadczeniach rodzinnych
    rodzinie - oznacza to odpowiednio następujących członków rodziny:
    małżonków, rodziców, opiekuna prawnego dziecka, opiekuna faktycznego
    dziecka oraz pozostające na utrzymaniu dzieci w wieku do ukończenia 25.
    roku życia, a także dziecko, które ukończyło 25. rok życia legitymujące
    się orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności, jeżeli w związku
    z tą niepełnosprawnością rodzinie przysługuje świadczenie pielęgnacyjne;