    Date: Mon, 02 Mar 2015 00:54:52 +0100
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czytanie tego co się podpisuje

    Mam pytanie do grupowiczów, czy wśród was, albo wśród waszych znajomych
    jest ktoś kto czyta wszystkie umowy które zawiera?

    Bo mam takie hobby ekstremalne (i eksperymentalne), że od kilku miesięcy
    czytam wszystko co podpisuję i akceptuję kliknięciem. No i już na
    wstępie musiałem zrezygnować z czytania *przed* podpisaniem, bo to po
    prostu paraliżowało wszystko. Ale sobie te umowy gdzieś gromadzę i w
    wolnej chwili czytam.

    No i chyba czas zrezygnować z tego hobby, bo po prostu życie jest za
    krótkie. Byle regulamin rp.pl (akceptacja konieczna żeby wysłać
    komentarz tam) to jest 10 minut pobieżnego czytania, a to jest dość
    prosty regulamin (nawiasem mówiąc zlepiony jakimś copypastem z czegoś
    innego i jest mnóstwo odwołań do nieistniejących ustępów).

    Czy ci co w mediach się mądrzą że trzeba czytać to co się podpisuje,
    stosują swoje mądrości? Czy też to ja jestem jakoś wolnoczytający i są
    ludzie którzy dają radę?

    p. m.