  • Data: 2015-03-06 00:20:19
    Temat: Re: czytanie tego co się podpisuje
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Mar 2015, Adam wrote:

    > Art. 81 ustawy o prawie autorskim
    > pkt. 2
    > "Zezwolenia nie wymaga rozpowszechnianie wizerunku:
    > (...)
    > 2) osoby stanowiącej jedynie szczegół całości takiej jak zgromadzenie,
    > krajobraz, publiczna impreza"
    >
    > Kwestia dyskusyjna, czy np. trzy osoby przy stoliku to już szczegół całości.

    Coś się zabrał za dyskusję nad kwestią, której zapis w regulaminie
    NIE dotyczy?
    Przecież "witek" wyraźnie napisał: zapis pozwala na publikację
    INDYWIDUALNEGO zdjęcia.
    Ustawie PA nic do tego.
    I tym się różni regulamin od "mocy prawa" (z której mogliby robić zdjęcia
    bez zgody modeli, ale tylko "grupowo").

    pzdr, Gotfryd