  • Data: 2015-03-05 14:15:53
    Temat: Re: czytanie tego co się podpisuje
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.03.2015 o 00:23, witek pisze:

    > przeglądam.
    > w szczegolnosci szukajac hasła o opłatach i trybu rezygnacji z usługi w
    > razie czego.

    Ile Ci zajmuje przejrzenie takich warunków? Bo mi kilka minut. Co
    pomnożywszy przez liczbę takich warunków do przejrzenia (np - intercity
    na tyle często zmienia regulamin że za każdym razem jak kupuję bilet,
    mam nowy regulamin do akceptacji), robi się konkretnym czasem do
    spędzenia na ... nazwijmy to "hobby", czymś czego normalnie którego nikt
    nie robi :).

    p. m.