  • 1. Data: 2003-04-16 13:49:28
    Temat: Prawa firm windykacyjnych!!!!!
    Od: G4 <m...@a...pl>

    Mam pytanie czy firma windykacyjna ma prawo dzwonic po rodzinie i
    informowac ich o sytuacji jaka wynikla z tytulu zadluzenia np.: do
    tesciowej??? Jezeli nie to w jaki sposob mozna temu zaradzic.

    Z gory dziekuje:

    Marcin

  • 2. Data: 2003-04-17 07:06:46
    Temat: Re: Prawa firm windykacyjnych!!!!!
    Od: ksamiss<k...@b...pl>

    Firma windykacyjna ma być skuteczna. Ma zrobić wszystko by ściągnąć
    zaległość. Telefon do rodziny jest niezłym wistem - narobią Ci wstydu
    itd.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-04-17 07:41:47
    Od: "Darek" <c...@w...pl>

    Tak ?
    A skąd będą mieli jej numer ?
    Hmm , radziłbym przyjrzeć się ustawie o ochronie danych osobowych , jeśli
    złamią jej przepisy można domagać się odszkodowania , gdyż ich działanie
    będzie bezprawne ...
    Obciach jednak pozostanie ...
    Darek

  • 4. Data: 2003-04-17 08:30:21
    Temat: Odp: Prawa firm windykacyjnych!!!!!
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Darek <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b7lln9$3b1$...@k...task.gda.pl...
> [...]
    > złamią jej przepisy można domagać się odszkodowania , gdyż ich działanie

    Tobie radze ja przejrzec i zastanowic sie, jakich sytuacji i podmiotow
    dotyczy. No i radze zastanawaic sie dluzej nad postami.

    Depi.

  • 5. Data: 2003-04-17 17:55:23
    Od: "Janek" <x...@g...pl>

    A ja radze nie popadac w zadluzenie. Wirmy bankrutuja przez niesolidnych
    dluznikow...

  • 6. Data: 2003-04-18 09:16:01
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Janek <x...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b7mpnj$3cs$...@i...gazeta.pl...
    > A ja radze nie popadac w zadluzenie. Wirmy bankrutuja przez niesolidnych
    > dluznikow...

    A radze sluchac sie mamy i uzywac prezerwatyw ;-)))

    Depi.