  • 1. Data: 2004-03-23 18:49:45
    Temat: zaświadczenie o karmieniu piersią
    Od: "Kinga" <k...@w...pl>

    Witajcie,
    Powiedzcie mi, proszę, jak często zakład pracy może ode mnie wymagać
    zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego karmienie piersią. Zaświadczenie
    to zaniosłam dwa m-ce temu po urlopie macierzyńskim, po to by uzyskać
    godzinne zwolnienie z pracy na karmienie. Teraz panie z kadr znowu upominają
    się o kolejne...czy to nie za często przypadkiem? jest jakaś podstawa prawna
    o tym traktująca?
    dzięki za sugestie :)
    pozdrawiam,
    Kinga

  • 2. Data: 2004-03-24 01:48:43
    Temat: Re: zaświadczenie o karmieniu piersią
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kinga wrote:
> [...]
    > się o kolejne...czy to nie za często przypadkiem? jest jakaś podstawa prawna

    Czy dobrze się domyślam, że badanie, które przeprowadza lekarz w celu
    wydania tego zaświadczenia, to będzie stwierdzenie normalnej dla
    karmienia piersią produkcji pokarmu?

    To może po prostu pójdź do pań z kadr, nakap im conieco dowodu na jakiś
    papierek? ;)

    Ech, ta biurokracja jest taka głupia...