  • 1. Data: 2004-03-23 19:11:40
    Temat: Nie zwroca pieniedzy za uzywane?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...com>

    Wiatm

    Pewien oszust-handlowiec z firmy CPC nie chce oddac mi pieniedzy
    za zwrocony towar.
    Na swojej stronie www:
    http://cpc.pl/cgibin/shop?info=ptta&sid=29571926
    deklaruje, ze odda pieniadze w ciagu 30 dni. Jak widac powyzej,
    artykul, zeby sprawdzic trzeba rozpakowac i uzyc. Czy ten oszust
    moze odmowic pieniedzy, twierdzac, ze artykul ten byl uzywany?
    Nigdzie nie jest napisane, ze oddaje pieniadze tylko za
    nieuzywane rzeczy.
    Dlaczego uzywam mocnego slowa "oszust" w odniesieniu do firmy?
    Powyzszy przyklad z linku jest dla mnie problematyczny. Jednakze
    jest pare rzeczy na ladna sumke, ktore dostal z powrotem, a
    ktore pomija w rozliczeniu, piszac, ze ich nie ma. W srode
    pozostaje mi juz tylko zlozenie pozwu. Nie wiem tylko czy
    ta pasta i podobne moge pominac w podsumowaniu.

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x14FF5BF4
    Nie komentujemy i nie komentujemy, dlaczego nie komentujemy.
    (C) by Boguslaw Majewski - MSZ