  • 1. Data: 2006-06-12 11:44:13
    Temat: czy komornik dzialal zgodnie z prawem?
    Od: "tobek7" <t...@w...pl>

    Dzien dobry .Prosze o pomoc w powyzszym temacie : Komornik zajal mi
    samochod ,ktory w tym czasie byl w kredycie na poczet innego dlugu
    /kredytu odnawialnego/ .Czy w tym wypadku dzialal zgodnie z prawem?
    Samochod byl narzedziem pracy ,ktora stanowila moje jedyne zrodlo
    dochodu /dzialalnosc gospodarcza/ zezwalajace na splate samochodowego
    kredytu. W wyniku zajecia powyzszej ruchomosci,ktora byla w kredycie na
    poczet drugiego kredytu /odnawialnego/, stracilam mozliwosc splaty
    jej. Po zlicytowaniu kredytu samochodowego przeznaczyli to na kredyt
    odnawialny nie majacy nic wspolnego z kredytem samochodowych . W dniu
    dzisiejszym bank domaga sie oddania calego kredytu samochodowego a
    komornik ,ktory zajal ten samochod , sprzedal go i przeznaczyl go na
    cele kredytu odnawialnego ,sprzedal go w dniu dzisiejszym za 1/5
    wartosci ceny rynkowej i nawet to nie pokrylo kredytu
    odnawialnego,ktory nie mial nic wspolnego z kredytowanym samochodem.
    Tak wiec prosze o pomoc czy komornik mogl ten samochod/w kredycie/
    sprzedac i przeznaczyc go na inny kredyt . W tym samym banku a bank
    domaga sie samochodu i kredytu odnawialnego. Przepraszam bardzo panstwa
    za moze chaotyczna tresc tekstu .Prosze o pomoc i podanie ewentualnych
    przepisow regulujacych podobne sytuacje.

    sylwia

  • 2. Data: 2006-06-12 18:51:18
    Temat: Re: czy komornik dzialal zgodnie z prawem?
    Od: "Sprawiedliwa" <p...@w...pl>

    tobek7 napisał(a):
> [...]
    > za moze chaotyczna tresc tekstu .Prosze o pomoc i podanie ewentualnych
    > przepisow regulujacych podobne sytuacje.

    Witaj. Bylas przy licytacji tego kredytowanego samochodu? Powiadomil
    Cie ? Tzn.,ze samochod ,ktory byl w kredycie zlicytowano i przeznaczono
    sobie na inny kredyt?

    sprawiedliwa

  • 3. Data: 2006-06-12 19:07:33
    Od: "tobek7" <t...@w...pl>

    Sprawiedliwa napisał(a):

    > Witaj. Bylas przy licytacji tego kredytowanego samochodu? Powiadomil
    > Cie ? Tzn.,ze samochod ,ktory byl w kredycie zlicytowano i przeznaczono
    > sobie na inny kredyt?
    >
    > sprawiedliwa

    Witam nie bylam przy licytacji poniewaz mnie nie powiadomili o niej .
    tzn ,że zlicytowano go a teraz dowiedzialam sie ze go sprzedali jak
    przyslali mi pismo ze musze doplacic do kredytu odnawialnego na ktory
    poszla kwota ze sprzedazy tego auta. sprzedali go za minimalna kwote.
    samochod wart jest minimalnie 9000 tys
    a sprzedano go za 2300

  • 4. Data: 2006-06-12 20:00:32
    Temat: Re: czy komornik działał zgodnie z prawem?
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    tobek7 wrote:
    > Przepraszam bardzo panstwa
    > za moze chaotyczna tresc tekstu .

    Nie lepiej napisać niechaotycznie zamiast przepraszać?

    A do meritum: podaj daty poszczególnych zdarzeń. Podejrzewam, że sporo
    terminów na złożenie zażaleń już przegapiłaś, a jeśli tak, to rozważanie
    zasadności działań komornika będzie miało wartość co najwyżej
    akademicką.

    -------------------+
    -------------------+

  • 5. Data: 2006-06-12 20:39:23
    Od: "Sprawiedliwa" <p...@w...pl>

    -------------------+
    > | Paweł Sakowski <p...@s...pl> Never trust a man |
    > | who can count up to 1023 on his fingers. |
    > +---------------------------------------------------
    -------------------+

    A jesli cos wyszlo nie z mojej winy ? A jak sie ma wtedy "
    przywrocenie terminu do zlozenia takiej skargi? "

    sprawiedliwa

  • 6. Data: 2006-06-12 21:13:21
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Sprawiedliwa wrote:
    > A jesli cos wyszlo nie z mojej winy ? A jak sie ma wtedy "
    > przywrocenie terminu do zlozenia takiej skargi? "

    Wtedy obowiązuje termin złożenia wniosku o przywrócenie terminu.

    P.S. Przycinaj cytowany tekst.