  • 1. Data: 2006-06-12 11:00:20
    Temat: Płace w firmie
    Od: "Heronymus" <h...@o...pl>

    Mam taką sytuację.

    Pracuję w firmie (nr 1) na pełen etat (umowa o pracę na czas nieokreślony).
    Firma planjue zrobić takie coś.
    Mam mieć zmieniona umowe na pół etatu, a na drugie pół mam pracować w innej
    firmie (nr 2). Firma nr 2 ma mi płacić pensje za pół etatu, a firma nr 1 ma
    jej zwracać te pieniądze i wpisywać mi je jako szkolenie. Dodatkowo mam
    podpisaną lojalkę, że jeżeli będę się chciał zwolnić, to muszę oddać firmie
    nr 1 wszelkie koszta, które poniosła na moje szkolenia przez ostatnie trzy
    lata (w pełnej wysokości). Pytanie czy jest to zgodne z prawem i jak
    ewentualnie będzie można walczyć o swoje w końcu pieniądze (te które są mi
    dopisywane do szkoleń, a które legalnie zarobiłem w firmie nr 2)

    Pozdrawiam

    Heronymus

  • 2. Data: 2006-06-12 20:42:27
    Temat: Re: Płace w firmie
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 12 Jun 2006 13:00:20 +0200, Heronymus napisał(a):

> [...]
    > Mam mieć zmieniona umowe na pół etatu, a na drugie pół mam pracować w innej
    > firmie (nr 2). Firma nr 2 ma mi płacić pensje za pół etatu,

    strasznie zagmatwane, ciekawe kto na tym traci, a kto zyskuje i ile ?
    zapewne zysk kombinatora jest nieduży, ale jest...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net

  • 3. Data: 2006-06-12 22:30:21
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Heronymus wrote:
> [...]
    > nr 1 wszelkie koszta, które poniosła na moje szkolenia przez ostatnie trzy

    Nie do końca zrozumiałem system, ale to jest chyba propozycja, żebyś w
    razie zwolnienia zapłacił osiemnaście miesięcznych pensji. Nie wiem ile
    wynosi Twoja pensja, ale ja bym się nie zgodził.

    -------------------+
    -------------------+

  • 4. Data: 2006-06-13 06:28:58
    Od: "Heronymus" <h...@o...pl>

    >Nie do końca zrozumiałem system, ale to jest chyba propozycja, żebyś w
    >razie zwolnienia zapłacił osiemnaście miesięcznych pensji. Nie wiem ile
    >wynosi Twoja pensja, ale ja bym się nie zgodził.

    Dokładnie tak to wygląda. To miało by być 18 pensji z firmy nr 2

    A jest taka wolta zgodna z prawem??

  • 5. Data: 2006-06-14 19:08:45
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Heronymus wrote:
    > Dokładnie tak to wygląda. To miało by być 18 pensji z firmy nr 2
    >
    > A jest taka wolta zgodna z prawem??

    Istotniejsze pytanie brzmi: czy mogą Ci taki system jednostronnie
    narzucić. Nie mogą. A więc przemyśl czy Ci to odpowiada i zrób jak
    uważasz.