  • 1. Data: 2006-06-12 10:40:31
    Temat: czy komornik dzialal zgodnie z prawem?
    Od: "tobek7" <t...@w...pl>

    Dzien dobry .Prosze o pomoc w powyzszym temacie : Komornik zajal mi
    samochod ,ktory w tym czasie byl w kredycie na poczet innego dlugu
    /kredytu odnawialnego/ .Czy w tym wypadku dzialal zgodnie z prawem?
    Samochod byl narzedziem pracy ,ktora stanowila moje jedyne zrodlo
    dochodu /dzialalnosc gospodarcza/ zezwalajace na splate samochodowego
    kredytu. W wyniku zajecia powyzszej ruchomosci,ktora byla w kredycie na
    poczet drugiego kredytu /odnawialnego/, stracilam mozliwosc splaty
    jej. Po zlicytowaniu kredytu samochodowego przeznaczyli to na kredyt
    odnawialny nie majacy nic wspolnego z kredytem samochodowych . W dniu
    dzisiejszym bank domaga sie oddania calego kredytu samochodowego a
    komornik ,ktory zajal ten samochod , sprzedal go i przeznaczyl go na
    cele kredytu odnawialnego ,sprzedal go w dniu dzisiejszym za 1/5
    wartosci ceny rynkowej i nawet to nie pokrylo kredytu
    odnawialnego,ktory nie mial nic wspolnego z kredytowanym samochodem.
    Tak wiec prosze o pomoc czy komornik mogl ten samochod/w kredycie/
    sprzedac i przeznaczyc go na inny kredyt . W tym samym banku a bank
    domaga sie samochodu i kredytu odnawialnego. Przepraszam bardzo panstwa
    za moze chaotyczna tresc tekstu .Prosze o pomoc i podanie ewentualnych
    przepisow regulujacych podobne sytuacje.

    sylwia

  • 2. Data: 2006-06-12 18:01:56
    Temat: Re: czy komornik dzialal zgodnie z prawem?
    Od: "NOA" <magda_rn@CIACHO_poczta.fm>

    "tobek7" <t...@w...pl> wrote in message
    ps.com...

    Witaj,
    zrobilas straszny bajzel w tym poscie,
    ale wiem mniej wiecej o co chodzi, wiec moge Ci powiedziec, ze komornik
    zlamal prawo.
    Nie bede przytaczac paragrafow, musisz sama poszukac,
    ale najlepiej dla Ciebie bedzie jak znajdziesz uczciwego prawnika spoza
    twojego miasta,
    bo jezeli komornik odstawia takie cuda,
    to musi miec uklady i nic ni wskurasz prawnikiem z Twojego miasta.
    Gdzie mieszkasz, znam prawnika, ktory zajmuje sie takimi sprawami.
    Mnie pomogl, kiedy facet z ukladami probowal wyciagnac ode mnie kase.
    Tez juz mialam komornika na glowie, dowiedzialam sie o tym jak pracodawca
    wyplacil mi tylko czesc wynagrodzenia, wszystko odbylo sie za moimi plecami,
    korespondencja zawsze byla opisana, ze nie zastano mnie w domu i awizowano,
    tylko ja nigdy tego awiza nie widzialam a dowodem w sprawie przeciwko mnie
    byl rachunek, ktory zaplacilam, widnial nawet na nim podpis tego goscia, ze
    przyjal pieniadze.
    Komornik nie mial prawa zabrac Ci samochodu, ktory nie byl twoja wlasnoscia,
    nie mial prawa sprzedac go za taka wartosc.
    Komornik nie ma prawa dzialac na Twoja niekorzysc i wreszcie nie ma prawa
    pozbawic Cie zrodla dochodu.
    Bierz szybko tego prawnika i dzialaj, ja w swojej sprawie dzwonilam nawet do
    tvn ale obylo sie bez interwencji, wystraszyli sie prawnika z innego miasta.

    Magda

  • 3. Data: 2006-06-12 19:02:12
    Od: "Sprawiedliwa" <p...@w...pl>

    NOA napisał(a):
> [...]
    > tvn ale obylo sie bez interwencji, wystraszyli sie prawnika z innego miasta.

    Witaj Magdo. Myslisz,ze w sprawie "skarga na czynnosci komornika "
    potrzebny jest adwokat ? Czy nie powinno sie zlozyc takiej skargi?

    sprawiedliwa

  • 4. Data: 2006-06-12 19:11:16
    Od: "tobek7" <t...@w...pl>

    NOA napisał(a):
> [...]
    > tvn ale obylo sie bez interwencji, wystraszyli sie prawnika z innego miasta.

    dziekuje za odpowiedz. przepraszam za posta ale pierwszy raz znalazlam
    sie na grupie i chcialam opisac wszystko ale nie rozpisujac sie. i tak
    to wyszlo chaotycznie. jeszcze raz dziekuje.

  • 5. Data: 2006-06-12 19:47:23
    Od: "tobek7" <t...@w...pl>

    NOA napisał(a):
> [...]
    > tvn ale obylo sie bez interwencji, wystraszyli sie prawnika z innego miasta.

    hej to jeszcze raz ja nie odpowiedzialam Ci na pytanie jestem z
    Wroclawia a gdzie urzeduje ten Twoj prawnik?
    dzieki

    Sylwia

  • 6. Data: 2006-06-12 23:53:04
    Od: "NOA" <magda_rn@CIACHO_poczta.fm>

    "tobek7" <t...@w...pl> wrote in message
    ps.com...

    hej to jeszcze raz ja nie odpowiedzialam Ci na pytanie jestem z
    Wroclawia a gdzie urzeduje ten Twoj prawnik?
    dzieki

    Sylwia
    O cholercia to daleko, on jest z Bydgoszczy.
    Ale wpisz w google ''stowarzyszenie bez granic''
    moze cos wyrzuci, ja go w ten sposob znalazlam.
    Szukalam w fundacjach, wlasnie stowarzyszeniach
    i roznych takich, bo nie wiele kasy mi zostawalo na zycie
    po destrukcyjnej dzialalnosci ''mojego'' komornika.
    Jasno postawilam sprawe: nie mam pieniedzy, czy bedzie mi Pan mogl pomoc.??
    Placilismy mu w ratach, facet z gory zapowiedzial, ze sprawy moze nie
    wygrac, bo jest po jakichkolwiek terminach, wszelkie inne poczynania z
    naszej strony wczesniejsze byly z gory skazane na odrzucenie wlasnie z tego
    powodu, ale jak my mielismy dotrzymac terminow jak o niczym nas nie
    informowal.
    Zanim zatrudnilismy prawnika probowalismy sami cos zdzialac, zlozylismy
    wniosek o cos tam, nie pamietam juz co to bylo, wezwanie na pierwsz
    rozprawe, sprawa sie odbyla, sedzia pyta czy chce wezwanie na druga
    ,pisemnie, mowie tak, poprosze, termin wyznaczony na powiedzmy 10.10.03 na
    9.00, oczywiscie nie dostalam tego zaproszenia, stawiam sie w terminie o
    wyznaczonej godzinie, przeszukalam wszystkie wokandy, sprawy nie ma.
    ide do sekretariatu a kobita do mnie, ze sprawa sie odbyla......wczoraj.
    Mozesz czepnac sie korespondencji, ze byla zle doreczana, nie wiem czy po
    terminach mozesz skarzyc sie na czynnosci komornika, obawiam sie , ze nie.
    Wiem jedno sama nie dasz rady, musisz znalezc kogos kto to umiejetnie
    poprowadzi.A jezeli chodzi o sprzedaz tego samochody to raczej masz jeszcze
    termin zachowany , bo przeciez piszesz, ze to bylo wczoraj, czy dzis??
    Wiesz po tak ogolnikowym opisie ciezko komukolwiek wyrokowac co musisz
    zrobic.
    Ale ten Twoj komornik kurde ma tupet.

    Zycze Ci powodzenia, wytrwalosci i wygranej

    Magda

  • 7. Data: 2006-06-13 00:02:41
    Od: "NOA" <magda_rn@CIACHO_poczta.fm>

    "Sprawiedliwa" <p...@w...pl> wrote in message
    s.com...

    Witaj Magdo. Myslisz,ze w sprawie "skarga na czynnosci komornika "
    potrzebny jest adwokat ? Czy nie powinno sie zlozyc takiej skargi?

    sprawiedliwa

    Napisalam wyzej troszke:))
    Mysle, ze powinno sie zlozyc.
    Musi tez poprosic o kopie wszystkich dokumentow jakie sa w posiadaniu sadu.
    To w sekretariacie.
    Od nas chcieli pieniadze za to.
    Bedzie wtedy wiadomo jak ja informowal sad i komornik o swoich czynnosciach.
    Nagrzebalam sie wtedy w tych przepisach, ale juz ulecialo z glowy.
    Jest jakis paragraf o mozliwosciach dluznika jakie ma, jezeli komornik
    dzialal niezgodnie z prawem, cos jest, ale u nas nie mozna bylo tego
    wykorzystac.
    Nie pamietam juz tego wszystkiego bo sprawa skonczyla sie w zeszlym roku we
    wrzesniu a trwala chyba ze dwa lata.

    Ale na pewno trzeba byc zawzietym i nie odpuszczac.

    Magda

  • 8. Data: 2006-06-13 07:03:39
    Od: "NOA" <magda_rn@CIACHO_poczta.fm>

    Sylwia,
    przekopalam troche internet i nie moge juz znalezc informacji na temat tego
    stowarzyszenia.
    Napisze do tego ''mojego'' mecenasa, moze bedzie wiedzial cos o jakims
    prawniku.
    Jak sie czegos dowiem to napisze Ci na priva.

    Pozdrawiam
    Magda