  • 1. Data: 2006-06-12 10:00:46
    Temat: Odrolniczenie działki
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Pytanie jak w temacie. Co prawda parę postów niżej ktoś też pytał o tę
    sprawę, ale watek poszedł w zupełnie inną stronę (powiedzmy- mało
    merytoryczną) i pytanie zaginęło.
    A więc jak to jest po kolei. Mam działkę rolną, którą zamierzam wykorzystać
    w inny sposób - rekreacyjny lub budowlany. Do kogo i z jakimi "papierami"
    się zgłosić? Czy mogą być jakieś problemy z odrolniczeniem (czy też
    odrolnieniem)? Ile taka procedura może trwać i ile może kosztować?
    Pozdr. Graszka

  • 2. Data: 2006-06-12 15:50:18
    Temat: Re: Odrolniczenie działki
    Od: "Cyberix" <r...@b...pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "papierami" się zgłosić? Czy mogą być jakieś problemy z odrolniczeniem
    > (czy też odrolnieniem)? Ile taka procedura może trwać i ile może
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Mam-mozliwosc-kupn
    a-dzialki-ktora-jest-w-tej-chwi-4_3_259.html
    http://forumprawne.org/o,29771.html
    http://www.projekty-domow.org/index.php/article.2389
    0.html
    http://www.news.monter.pl/watek.php?id_watku=145009&