  • 31. Data: 2006-03-17 00:50:10
    Temat: Re: czy isc z tym do GIODO?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    news:dvcfsj$8g2$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No, z tym to bym polemizował...

    To może rzuć się jakąś ustawą taką polemikę uzasadniającą, hmm? ;)

  • 32. Data: 2006-03-17 01:16:21
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Piotr Dembiński napisał(a):

    > Sorry, poniosło mnie. Poza tym to pytanie chyba jest luźno związane
    > z tematyką psp? W każdym razie -- gdybym był adwokatem, to na pewno
    > bym je na rozprawie zadał ;)

    Gdybyś był adwokatem, to wiedziałbyś, że Tiger mógł tę rozmowę nie tylko
    nagrać, ale także nagrać niejawnie, bo nie ma przepisu, który by mu
    tego zabraniał :-)

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl

  • 33. Data: 2006-03-17 08:53:49
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 16 Mar 2006 23:43:54 +0100,
    Olgierd <n...@n...problem> screamed:

    > Dowód ze świadka sądy oceniają przez pryzmat jego wiarygodności ;-) Jest
    > to szczególnie zasadne, kiedy praktycznie jedynym dowodem są słowa
    > zainteresowanego - jak w takiej sytuacji.

    Pełna zgoda. Ale - mając do wyboru wiarygodność i dowód - dowód będzie
    zawsze materiałem większego kalibru. <:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 09:52:48 user up 10918 days, 21:47, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    It said, "Insert disk #3," but only two will fit!

  • 34. Data: 2006-03-17 10:34:17
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> writes:

    > Użytkownik "Marcin Żyła" <m...@m...com> napisał w wiadomości
    >
    > Znaczy się - wszystkie tabliczki "Zakaz fotografowania"
    > pozdejmowali? Czy też informują one o nieistniejących
    > zakazach? Poważnie pytam...

    Google udostępnił zdjęcia satelitarne całego terytorium USA, to pewnie
    ich wojsko te swoje tajne obiekty odpowiednio zamaskowało. A nasze
    często widać jak na dłoni :>

  • 35. Data: 2006-03-17 10:35:00
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > To może rzuć się jakąś ustawą taką polemikę uzasadniającą, hmm? ;)

    A co z tymi zakazami fotografowania obiektów strategicznych?
    Już nie obowiązują?

  • 36. Data: 2006-03-17 10:35:35
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Marta Wieszczycka <m...@N...pl> writes:

    > Gdybyś był adwokatem, to wiedziałbyś, że Tiger mógł tę rozmowę nie
    > tylko nagrać, ale także nagrać niejawnie, bo nie ma przepisu, który
    > by mu tego zabraniał :-)

    Ło. Co ja tu niedawno pisałem o kanaliach?

  • 37. Data: 2006-03-17 10:38:13
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> writes:

    [...]

    > Pełna zgoda. Ale - mając do wyboru wiarygodność i dowód - dowód
    > będzie zawsze materiałem większego kalibru. <:

    Popełnione przestępstwo jest przestępstwem niezależnie od tego, czy
    się to udowodni przed jakimkolwiek sądem, czy nie.

  • 38. Data: 2006-03-17 11:08:20
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 17 Mar 2006 11:38:13 +0100,
    Piotr Dembiński <p...@g...pl> screamed:

    > Popełnione przestępstwo jest przestępstwem niezależnie od tego, czy
    > się to udowodni przed jakimkolwiek sądem, czy nie.

    Tylko kończy się albo uniwinnieniem albo orzeczeniem o winie.
    A to nie dla wszystkich jest bez znaczenia.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 12:07:53 user up 10918 days, 0:02, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Do not believe in miracles -- rely on them.

  • 39. Data: 2006-03-17 11:58:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Piotr Dembiński*
    wypowiedziała te słowa:

    > Ło.  Co ja tu niedawno pisałem o kanaliach?

    Sugerujesz, że skorzystanie z prawa, które się Tobie nie podoba czyni
    człowieka kanalią?

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: +48502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 40. Data: 2006-03-17 12:32:56
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Olgierd <n...@n...problem> writes:

    > Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Piotr Dembiński*
    > wypowiedziała te słowa:

    > Sugerujesz, że skorzystanie z prawa, które się Tobie nie podoba
    > czyni człowieka kanalią?

    Skądże. Gdybym to sugerował, to uraziłbym redaktora naczelnego mojej
    ulubionej gazety codziennej.