  • 1. Data: 2008-01-07 12:35:51
    Temat: czlonek stowarzyszenia, umowa zlecenie/o dzielo
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Taka zagwozdka mi wyszla na inne grupie.

    Ustawa o stowarzyszeniach mowi, iz:

    Stowarzyszenie opiera swoją działalność na pracy społecznej członków; do
    prowadzenia swych spraw może zatrudniać pracowników.

    Czy zatem, w ramach realizacji swoich _statutowych_celow_ (dzialalnosc
    gospodarcza pomijamy), moze podpisac ze swoim czlonkiem umowe zlecenie/umowe
    o dzielo?

    sz.

  • 2. Data: 2008-01-07 14:51:16
    Od: ZauraK <z...@z...zaurak>

    szomiz pisze:
    > Czy zatem, w ramach realizacji swoich _statutowych_celow_ (dzialalnosc
    > gospodarcza pomijamy), moze podpisac ze swoim czlonkiem umowe zlecenie/umowe
    > o dzielo?
    Może.
    Pytanie tylko jak to będzie postrzegane przez 'środowisko lokalne'.

    --
    ZauraK