  • 1. Data: 2008-01-06 19:59:51
    Temat: wzór pisma
    Od: "wodzo" <w...@o...pl>

    Mam taka sprawę, zaginęła wartościowa przesyłka którą nadałem (czyt. ktoś
    ukradł). Zgłaszałem reklamcję u przewoźnika UPS, później wysłałem ponaglenie
    a oni nadal nic, biorą mnie za ćwoka. Na infolinii, tylko że "ktoś się
    zpanem skontaktuje itp.". Z UOKIK dowiedziałem się, że warto jeszcze wysłać
    jedno pismo z podstawą prawną (chodzi o jakąś ustawę regulującą sprawy
    wyjaśnienia stanu przesyłek kurierskich). Jeśli to nic nie da to mam zgłosić
    sprawę do sądu i podobno wygrana z góry. Mam prośbę o pomoc w zredagowaniu
    takiego pisma, ktoś z Grupowiczów się orientuje lub posiada wzór?

    Pozdrawiam

    wekon

  • 2. Data: 2008-01-06 20:23:25
    Temat: Re: wzór pisma
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Użytkownik "wodzo" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o pomoc w zredagowaniu takiego pisma, ktoś z Grupowiczów się orientuje lub

    Proszę link http://www.abc.com.pl/serwis/du/2006/0266.htm do Rozporządzenia
    ministra transportu i budownictwa z dnia 24 lutego 2006 r. w sprawie
    ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego

    Pozdrawiam Tomasz

  • 3. Data: 2008-01-06 20:55:46
    Od: "wodzo" <w...@o...pl>

    "Tomasz" <t...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Rozporządzenia ministra transportu i budownictwa z dnia 24 lutego 2006 r.
    > w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego

    I na co najlepiej się powołać? § 6 ? Ew. inne?

    wekon

  • 4. Data: 2008-01-06 21:15:33
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    > "Tomasz" <t...@w...pl> wrote in message

    > I na co najlepiej się powołać? § 6 ? Ew. inne?
    >
    > wekon

    Witam
    Napisz pismo reklamacyjne o treści: W związku zaginięciem przessyłki o
    nr........................... proszę o zwrot kosztów utraconego towaru na
    kwotę ..........
    Jednocześnie proszę o zwrot kosztów u sługi kurierskiej przedmiotowej
    przesyłki. Należność proszę przekazać na konto ............................
    Do pisma reklamacyjnego dołączasz oryginał listu przewozowego (zrób sobie
    ksero) oraz dokument stanowiący o wartości utraconej rzeczy lub
    oświadczenie.
    Na miejscu w siedzibie wypełnią jeszcze protokół.
    Pozdrawiam Tomasz

  • 5. Data: 2008-01-06 21:17:56
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Tomasz" <t...@w...pl> wrote
    > Do pisma reklamacyjnego dołączasz oryginał listu przewozowego (zrób sobie
    > ksero)

    A nie lepiej odwrotnie. Wartość dowodowa ksera jest słaba

  • 6. Data: 2008-01-06 21:41:27
    Od: "wodzo" <w...@o...pl>

> [...]
    > oświadczenie.
    > Na miejscu w siedzibie wypełnią jeszcze protokół.

    Ok, dziękuję.

    wekon

  • 7. Data: 2008-01-06 21:42:26
    Od: "wodzo" <w...@o...pl>

    "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote in message

    > "Tomasz" <t...@w...pl> wrote
    >
    > A nie lepiej odwrotnie. Wartość dowodowa ksera jest słaba

    Im wysłałem xero z poświadczeniem zgodności z zoryginałem, już mnie tego
    życie wcześniej nauczyło :).

    wekon

  • 8. Data: 2008-01-06 21:42:51
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:flrggu$it1$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > "Tomasz" <t...@w...pl> wrote
    >
    > A nie lepiej odwrotnie. Wartość dowodowa ksera jest słaba

    Takie maja regulaminy, mozesz dac im ksero poswiadczone za zgodnosc u
    notariusza