  • 1. Data: 2008-01-06 22:28:42
    Temat: umieszeczenie cudzego foto bez jego zgody
    Od: k...@g...com

    Witam
    Mam pytanie

    Znajoma ma profil na nasza-klasa.pl ( mam jej foty w postaci
    papierowej ) 1 z tych fotek zeskanowalem , i linka podalem jej - teraz
    chce mnie sadzic... ( tej foto na naszej-klasie nie ma )

    Co moze mi grozic z tego powodu ? Jakie beda tego konsekwencje ?
    ( foto jest na imageshack )

    1 - link ma tylko ona
    2 - link jest ogolnie niedostepny
    3 - napisalem prosbe o usuniecie foto z image

  • 2. Data: 2008-01-06 22:33:38
    Temat: Re: umieszeczenie cudzego foto bez jego zgody
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    k...@g...com pisze:

    > Znajoma ma profil na nasza-klasa.pl ( mam jej foty w postaci
    > papierowej ) 1 z tych fotek zeskanowalem , i linka podalem jej - teraz
    > chce mnie sadzic... ( tej foto na naszej-klasie nie ma )

    jaja sobie z ciebie robi

  • 3. Data: 2008-01-06 22:38:57
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    <k...@g...com> wrote
    > Co moze mi grozic z tego powodu ?

    Odszkodowanie, przeprosiny, jeśli ponisła jakieś straty, ale musiałby
    wyłożyć kasę na proces.

  • 4. Data: 2008-01-06 23:30:10
    Od: Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_wikings.pl>

    moze Cie pocalowac w sam srodek dupy ;]

    --
    pozdrawiam
    Piotr "Archie" Połoczański

  • 5. Data: 2008-01-07 00:22:05
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@g...com>

    > 1 - link ma tylko ona
    > 2 - link jest ogolnie niedostepny
    > 3 - napisalem prosbe o usuniecie foto z image

    skoro ty umieściłęś to możesz sam usunąć

    macso

  • 6. Data: 2008-01-07 02:00:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    k...@g...com wrote:

    > Co moze mi grozic z tego powodu ?

    Nic.

  • 7. Data: 2008-01-07 11:16:58
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Jan 6, 11:28 pm, k...@g...com wrote:
> [...]
    >
    > 1 - link ma tylko ona
    > 2 - link jest ogolnie niedostepny
    > 3 - napisalem prosbe o usuniecie foto z image

    niech ci "znajoma" powie o co chce cie pozwac? samowolne dysponowanie
    wlasnym mieniem?

  • 8. Data: 2008-01-07 16:52:11
    Od: k...@g...com

    ok dzieki

    foto z image nie mozna usunac - nie bylem zarejestrowany
    pisalem jedynie do nich z prosba o delete - powod naruszenie zasad

  • 9. Data: 2008-01-07 22:42:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 07 styczeń 2008 12:16
    (autor SzalonyKapelusznik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <8...@x...go
    oglegroups.com>):

    > niech ci "znajoma" powie o co chce cie pozwac? samowolne dysponowanie
    > wlasnym mieniem?

    Ochrona wizerunku np.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 10. Data: 2008-01-07 22:43:58
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]
    oglegroups.com>):

    > niech ci "znajoma" powie o co chce cie pozwac? samowolne dysponowanie

    Najpewniej: Ochrona wizerunku. Aczkolwiek nie wiemy czyjego autorstwa są te
    zdjęcia. Może jej. Wtedy dodatkowo o wynagrodzenie za utwór.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl