  • 1. Data: 2006-03-06 16:27:03
    Temat: blokowanie ronda...
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie odnosnie przepisow drogowych

    Zastanawia mnie taka sytuacja na drodze.:
    W 4-5 samochodow wjezdzamy, na rondo (takie nie duze).
    Jeździmy w koło po rondzie na tyle blisko ze zadne auto nie moze na nie
    wjechac - inaczej mówiąć blokując je. Czy takie zachowanie na drodze jest
    dozwolone- czy moze to swoista luka prawna:) ?

    Pawel

  • 2. Data: 2006-03-06 16:41:44
    Temat: Re: blokowanie ronda...
    Od: Justyna <m...@g...pl>

> [...]
    > nie wjechac - inaczej mówiąć blokując je. Czy takie zachowanie na drodze
    > jest dozwolone- czy moze to swoista luka prawna:) ?

    W Niemczech jest nie zabronione. Nie wiem jak w Polsce.

    Justyna

  • 3. Data: 2006-03-06 17:06:14
    Od: "Piotrek" <p...@m...com>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wjechac - inaczej mówiąć blokując je. Czy takie zachowanie na drodze jest
    > dozwolone- czy moze to swoista luka prawna:) ?

    Z punktu widzenia prawnego jest ono dozwolone w teorii wyglada to tak ze po
    10 minutak takiej jazdy przez pewnych delikwentow zjawi sie policja i rondo
    odblokuje , takie przypadki byly w lublinie jak byl protest taksowkarzy i
    chociaz prawo stalo po ich stronie to duzo nie zdzialali i sie zmyli..>

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-03-06 17:19:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Justyna wrote:

    > W Niemczech jest nie zabronione. Nie wiem jak w Polsce.

    To po co się odzywasz?

  • 5. Data: 2006-03-06 17:24:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawel wrote:

> [...]
    > nie wjechac - inaczej mówiąć blokując je. Czy takie zachowanie na drodze
    > jest dozwolone- czy moze to swoista luka prawna:) ?

    Patrz: przepisy o zorganizowanej kolumnie pojazdów.

  • 6. Data: 2006-03-06 17:54:55
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > wjechac - inaczej mówiąć blokując je. Czy takie zachowanie na drodze jest
    > dozwolone- czy moze to swoista luka prawna:) ?

    Mozesz jeździc ile chcesz. W praktyce pewnie podjedzie w końcu radiowóz i
    zatrzymają cie prewencyjnie do kontroli i przetestują we wszelkich bazach
    danych i sprawdzą stan auta. Jak przejdziesz ta próbę sprawnościową to
    możesz powrócić na rondo. Pytanie się tylko jedno nasuwa - po co?

  • 7. Data: 2006-03-06 21:26:27
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    > możesz powrócić na rondo. Pytanie się tylko jedno nasuwa - po co?

    Strajk... ?

  • 8. Data: 2006-03-06 22:14:51
    Od: "Lukasz" <l...@p...onetTNIJ.pl>

    > W praktyce pewnie podjedzie w końcu radiowóz i zatrzymają cie prewencyjnie
    do kontroli i przetestują we wszelkich bazach danych i sprawdzą stan auta.

    Wystarczy, że nakażą rozładowanie ronda. A za niezastosowanie się do
    polecenia policjanta kierującego ruchem jest już normalny mandat, jak za
    niezastosowanie się do znaków drogowych.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 9. Data: 2006-03-06 23:10:24
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:440c6f23$1@news.home.net.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > To po co się odzywasz?
    W pytaniu Pawla nie było sprecyzowanego kraju.
    Stąd uwaga nonsensowna.

    Jotte

  • 10. Data: 2006-03-07 08:51:44
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

> [...]
    > wjechac - inaczej mówiąć blokując je. Czy takie zachowanie na drodze jest
    > dozwolone- czy moze to swoista luka prawna:) ?

    dozwolone, jesli masz wsparcie lepera i przychylnosc ojca dyrektora