  • 1. Data: 2006-03-06 13:57:37
    Temat: Kto powinien pamiętać o badaniu okresowym?
    Od: "Jeanne" <j...@o...pl>

    Witam

    Mam taki dylemat. Kto powinien pilnować terminów badań okresowych? Pani w
    kadrach, czy pracownik?

    Będę wdzięczna za wszelkie info.

    Pozdrawiam

    Jeanne

  • 2. Data: 2006-03-06 14:00:24
    Temat: Re: Kto powinien pamiętać o badaniu okresowym?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jeanne napisał(a):

    > Mam taki dylemat. Kto powinien pilnować terminów badań okresowych? Pani w
    > kadrach, czy pracownik?

    Pani z kadr. [pracodawca]

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 3. Data: 2006-03-06 14:03:23
    Od: "Jeanne" <j...@o...pl>

    > Pani z kadr. [pracodawca]

    Dla mnie byłoby to dobrze, bo właśnie dowiedziałam się, że 2 miesiąca
    pracuję bez badań okresowych. Termin minął w styczniu.
    Czyli raczej nie powinnam zostać wezwana na dywanik?

    Pozdrawiam

    Jeanne

  • 4. Data: 2006-03-06 14:07:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jeanne napisał(a):

    > Dla mnie byłoby to dobrze, bo właśnie dowiedziałam się, że 2 miesiąca
    > pracuję bez badań okresowych. Termin minął w styczniu.
    > Czyli raczej nie powinnam zostać wezwana na dywanik?

    Zarządaj od pracodawcy skierowania na badania okresowe.

  • 5. Data: 2006-03-06 14:10:34
    Od: "Jeanne" <j...@o...pl>

    > Zarządaj od pracodawcy skierowania na badania okresowe.

    Na pewno tak zrobię. Dokładnie, to Pani z Kadr sama to dzisiaj wyłapała i
    pewnie skierowanie jutro dostanę. Chciałam jedynie wiedzieć, kto o tym
    powinien pamiętać (odpowiedź już mam, dzięki) no i nie chciałabym dostać
    niesłusznego "opieprzu".

    Pozdrawiam
    Jeanne

  • 6. Data: 2006-03-06 15:01:15