  • 1. Data: 2006-03-06 16:50:07
    Temat: opłata dodatkowa za parkowanie???
    Od: "Krzysiek" <r...@i...pl>

    Dostałem właśnie poleconym z zarządu dróg i transportu że mam zapłacić
    opłatę dodatkową 50 PLN za parkowanie bez uiszczenia kwoty co miało podobno
    miejsce 10.04.2004!
    Podobno jest cała akcja i ludzie dostają takie pisemka. Czy ktoś się z tym
    spotkał i co zrobić z takim kuriozum? Przecie jakiś parkingowy mnie spisał
    bo go nie było jak chciałem płacić bo mógł na przykład skoczyć do kibla z
    powodu rozwolnienia albo innego powodu. A ja mam co, karnie czekać aż
    łaskawca się pojawi? A jak mu odburknę cos przy płaceniu a on mnie zapisze
    ze złości jako gościa który nie "uiścił za parkowanie"? Przecie to absurd!
    Nawet policja się pyta czy pan sie zgadza z mandatem czy kolegium a Ci co,
    święte krowy? Co kolega w kamizelce orzeknie to się stanie?
    Co wy na to wszystko? Ktoś ma jakąś radę?
    Krzysiek

  • 2. Data: 2006-03-06 16:58:31
    Temat: Re: opłata dodatkowa za parkowanie???
    Od: "Piotrek" <p...@m...com>

  • 3. Data: 2006-03-06 17:03:28
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a Piotrek wklepał/a:

    Oczywiście dałbyś sobie rękę uciąć, że masz 100% rację? :P

    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"

  • 4. Data: 2006-03-06 17:09:19
    Od: "Krzyś" <k...@t...pl>

> [...]
    > Dostałem właśnie poleconym z zarządu dróg i transportu że mam zapłacić
    > opłatę dodatkową 50 PLN za parkowanie bez uiszczenia kwoty co miało

    Ha, ha ha - to jakaś kolejna paranoja - każdy kiedyś, gdzieś, ileś minut
    stał - i co z tego. Można spisywać numery z kapelusza i ładować ?
    To chyba gorsza przypadłośc niż ptasia grypa, nie dajmy się zwariować
    Krzyś

  • 5. Data: 2006-03-06 17:23:07
    Od: "Krzysiek" <r...@i...pl>

> [...]
    > stał - i co z tego. Można spisywać numery z kapelusza i ładować ?
    > To chyba gorsza przypadłośc niż ptasia grypa, nie dajmy się zwariować
    No dobra ale pytanie: czy oni mają prawo ściągać to jak mandat czy tylko
    robią podpuchę i kto naiwny ten zapłaci? Bo ja jestem zdecydowany nie płacić

  • 6. Data: 2006-03-06 17:54:35
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Krzysiek" <r...@i...pl> napisał:

    >Przecie jakiś parkingowy mnie spisał
    Dowiedz się w RD na podstawie czego twierdzą, że danego dnia,
    o oznaczonej godzinie właśnie TY parkowałeś tam pojazd.

    --
    Artur Golański

  • 7. Data: 2006-03-06 18:12:52
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Krzysiek napisał(a):
    > Dostałem właśnie poleconym z zarządu dróg i transportu że mam zapłacić
    > opłatę dodatkową 50 PLN za parkowanie bez uiszczenia kwoty co miało podobno
    > miejsce 10.04.2004!

    Czy to przypadkiem nie jest wykroczenie? Bo jeśli tak, to art. 45 KW

    M.

  • 8. Data: 2006-03-06 20:50:01
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał:

    >Czy to przypadkiem nie jest wykroczenie?
    Nie jest. Opłata dodatkowa wynika z ustawy o drogach.

    --
    Artur Golański