  • 1. Data: 2006-03-06 15:58:35
    Temat: Kilka pytan o alimenty...
    Od: "Pink Maid Stinky" <c...@t...pl>

    Witam!

    Mam 21 lat i studiuję dziennie w szkole niepaństwowej, wiem ze moge sie
    ubiegac o alimenty od ojca.
    Niestety nie mam pojecia gdzie mieszka ojciec, mam tylko jego stary adres.
    Co w tej sytuacji napisać w pozwie? Jego stary adres?

    Gdzie w warszawie mozna złożyć takie podanie? w sądzie rejonowym?

    Czy tak się składa taki pozew? bo znajoma powiedziala mi ze teraz jakos
    zmieniły sie zasady skladan pozwów, powiedziala ze chyba przez jakiś
    posredniczący urząd, czy to prawda?

    Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedz,
    Adrian

  • 2. Data: 2006-03-06 22:01:57
    Temat: Re: Kilka pytan o alimenty...
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Pink Maid Stinky" <c...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:duhmaj$j36$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Mam 21 lat i studiuję dziennie w szkole niepaństwowej, wiem ze moge
    sie
    > ubiegac o alimenty od ojca.

    dlaczego tylko od jednego z rodzicow?

    --
    pozdro
    ape

  • 3. Data: 2006-03-07 21:32:46
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Pink Maid Stinky napisał(a):
> [...]
    > Niestety nie mam pojecia gdzie mieszka ojciec, mam tylko jego stary adres.
    > Co w tej sytuacji napisać w pozwie? Jego stary adres?

    Powinieneś spróbować go odszukać. Z pewnością masz gdzieś w jakichś
    dokumentach choćby jego numer pesel. Możesz też poszukać w google
    kierując się czy to imieniem i nazwiskiem, zawodem, ew. innymi informacjami.
    Generalnie każdy powinien przeprowadzając się wymeldować się ze starego
    adresu i zameldować pod nowym.

    Sam stary adres jest po prostu nieprawidłowy.

    > Gdzie w warszawie mozna złożyć takie podanie? w sądzie rejonowym?

    Pozew owszem składa się w sądzie rejonowym.

    > Czy tak się składa taki pozew? bo znajoma powiedziala mi ze teraz jakos
    > zmieniły sie zasady skladan pozwów, powiedziala ze chyba przez jakiś
    > posredniczący urząd, czy to prawda?

    Nie wiem, co znajoma ma na myśli, pozew o alimenty składa się w biurze
    podawczym właściwego sądu.

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl

  • 4. Data: 2006-03-07 22:41:13
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    informacjami.
    > Generalnie każdy powinien przeprowadzając się wymeldować się ze starego

    A nie powinna czasem podac ostatniego jej znanego adresu ?

    Tak to moze sobie szukac . Po co ma tracic czas ? Z urzedu sad zwroci sie o
    adres czy gdzies jest zameldowany.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-03-07 22:42:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ape napisał(a):

    > sie
    >
    > dlaczego tylko od jednego z rodzicow?

    A czemu nie? Pewnie że można pozwać tylko jednego z rodziców.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 6. Data: 2006-03-07 22:44:45
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

> [...]
    starego
    > adresu i zameldować pod nowym.
    >
    > Sam stary adres jest po prostu nieprawidłowy.

    matka mojego syna jest zameldowana na stale u swojej matki, a faktycznie
    mieszka gdzies na drugim koncu polski.
    adres tymczasowy sprzed kilku lat to byl adres jakiegos osrodka monaru
    czy innego markotu. bleee.
    ciekawe co bedzie dalej z tym meldunkiem, bo jej matka zmarla jakis
    miesiac temu i nikt nie bedzie placil?
    ehhh, po kiego ja sie rozpisuje o marginesie spolecznym? :-(

    --
    pozdro
    ape

  • 7. Data: 2006-03-07 22:49:14
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > A czemu nie? Pewnie że można pozwać tylko jednego z rodziców.

    1. a mozna.
    2. brak odpowiedzi na moje pytanie

    --
    pozdro
    ape

  • 8. Data: 2006-03-08 00:27:32
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    sandra napisał(a):
> [...]
    >
    > A nie powinna czasem podac ostatniego jej znanego adresu ?
    >
    > Tak to moze sobie szukac . Po co ma tracic czas ? Z urzedu sad zwroci sie o

    A wiesz, że faktycznie, masz rację. Co za głupie przyzwyczajenie z
    podsuwaniem wszystkiego sądowi pod nos. Muszę zacząć nad sobą pracować ;-)

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl

  • 9. Data: 2006-03-08 06:17:40
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ape" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > matka mojego syna jest zameldowana na stale u swojej matki, a faktycznie
    > mieszka gdzies na drugim koncu polski.

    O Boże, ta ślepa gałąź ewolucji zdążyła juz swe zwichrowane geny dalej
    przekazać...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 10. Data: 2006-03-09 09:35:56
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > O Boże, ta ślepa gałąź ewolucji zdążyła juz swe zwichrowane geny dalej
    > przekazać...

    o rany!
    przed laty zapomnnialem sie z takim jednym puszczalskim zerem w spodnicy
    jest zatem nadzwyczaj prawdopodobne, iz inna - jeszcze bardziej slepa -
    galaz ewolucji dotyczy niestety ciebie.

    --
    pozdro
    ape