  • 1. Data: 2006-03-06 14:07:51
    Temat: badania okresowe po zwolnieniu lekarskim w czasie ciązy
    Od: Beazuku <b...@o...pl>

    Witam.
    Mam pytanie .
    Byłam na ciążowym zwolnieniu lekarskim od grudnia 2004 . Potem urlop
    macierzyński i wypoczynkowy. Do pracy wróciłam w marcu 2006 roku.
    Pomimo tego , że nadal teoretycznie mam ważne badania okresowe
    pracodawca wysyła mnie do medycyny pracy aby uaktualnic badania
    tłumacząc to długim zwolnieniem lekarskim. Jaki to przepis i czy
    obejmuje on zwolnienie ciążowe.
    BZ

  • 2. Data: 2006-03-06 14:13:32
    Od: "Jeanne" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Beazuku" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wysyła mnie do medycyny pracy aby uaktualnic badania tłumacząc to długim
    > zwolnieniem lekarskim. Jaki to przepis i czy obejmuje on zwolnienie

    Witam

    Ja też tak miałam, gdy miałam długie zwolnienie lekarskie. Lekarz, który
    mnie prowadził sam mi powiedział na końcu leczenia, że jak wrócę do pracy to
    dostanę skierowanie na badania kontrolne i w tym celu dała mi nawet
    specjalne zaświadczenie, że jestem zdrowa do przedstawienia w medycynie
    pracy, czym byłam bardzo zaskoczona. Badania okresowe miałam robione wówczas
    4 m-ce przed zwolnieniem i były ważne.
    Uzyskałam później już informację, że po zwolnieniu trwającym dłużej niż
    miesiąc istnieje konieczność zrobienia nowych badań, niestety.

    Pozdrawiam

    Jeanne

  • 3. Data: 2006-03-06 15:00:14
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

    > tłumacząc to długim zwolnieniem lekarskim. Jaki to przepis i czy
    > obejmuje on zwolnienie ciążowe.-

    Obejmuje. Byś mogła byc dopuszczona do pracy musisz przynieśc pozytywny
    wynik badania lekarskiego kontrolnego.
    Kazde zwolnienie pow. 30 dni zobowiązuje pracodawcę do przeprowadzenia
    takiego badania.

    pl

  • 4. Data: 2006-03-06 15:03:20
    Od: "Aicha" <m...@s...pl>

    Użytkownik "Jeanne" napisał:

    > po zwolnieniu trwającym dłużej niż miesiąc istnieje konieczność
    > zrobienia nowych badań

    ...co wynika z Art. 229 par. 2 Kodeksu Pracy.

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Dozwolone od lat 18:
    http://aicha.opowiadania.org