  • 11. Data: 2006-03-07 09:14:20
    Temat: Re: blokowanie ronda...
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:duhnsq$lte$1@news.onet.pl...
    > W 4-5 samochodow wjezdzamy, na rondo (takie nie duze).
    > Jeździmy w koło po rondzie na tyle blisko ze zadne auto nie moze na nie
    > wjechac - inaczej mówiąć blokując je. Czy takie zachowanie na drodze jest
    > dozwolone- czy moze to swoista luka prawna:) ?

    Dozwolone. Tak samo jak przechodzenie przez pasy grupy ludzi w tą i z
    powrotem.
    W praktyce kiedy robi się korek przyjeżdża policja i rozładowuje ruch.
    pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-03-07 12:14:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte wrote:

    > W pytaniu Pawla nie było sprecyzowanego kraju.
    > Stąd uwaga nonsensowna.

    Przeczytaj sobie FAQ grupy, skoro 'pl' w początki jej nzwy nic ci nie mówi.

  • 13. Data: 2006-03-07 21:33:34
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:440d7916$1@news.home.net.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Przeczytaj sobie FAQ grupy, skoro 'pl' w początki jej nzwy nic ci nie
    > mówi.
    Przeczytaj również, a jako lekturę uzupełniającą polecam opis grupy.
    "pl" to wyróżnik hierarchii.
    Zuważyłem, że np. grupa pl.rec.muzyka.klasyczna nie jest ograniczona w
    tematyce do muzyki twórców polskich, a grupa pl.misc.samochody nie zawęża
    się a priori do samochodów produkcji polskiej.
    Stąd wnioskuję, że grupa pl.soc.prawo z racji posiadania hierarchicznego
    wyróznika "pl."nie jest poświęcona wyłącznie czy też default-owo prawu
    polskiemu.

    Jotte