  • 1. Data: 2003-11-07 18:24:01
    Temat: bilingi
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    Pytanie: czy zwykły użytkownik może uzyskać od Telekomunkiacji biling lub
    tylko sam wykaz telefonów przychodzących na telefon stacjonarny?
    pozdrawiam i liczę na podpowiedź.

  • 2. Data: 2003-11-07 18:40:24
    Temat: Re: bilingi
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "jurekh" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bogo0n$i91$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Pytanie: czy zwykły użytkownik może uzyskać od Telekomunkiacji biling
    > lub tylko sam wykaz telefonów przychodzących na telefon stacjonarny?
    > pozdrawiam i liczę na podpowiedź.

    "Zwykły" nie, ale właściciel telefonu_numeru po
    uiszczeniu odpowiedzniej opłaty, tak.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze

  • 3. Data: 2003-11-07 18:47:34
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    no oczywiście że chodzi o mój telefon, jaki to może być koszt jeżeli rzecz
    dotyczy okresu np. jednego miesiąca?

  • 4. Data: 2003-11-07 19:20:42
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

> [...]
    > Pytanie: czy zwykły użytkownik może uzyskać od Telekomunkiacji biling lub
    > tylko sam wykaz telefonów przychodzących na telefon stacjonarny?

    Przychodzacych to nie ...
    Wychodzacych tak

  • 5. Data: 2003-11-07 19:53:29
    Temat: Odp: bilingi
    Od: "bubu" <j...@p...fm>

    > no oczywiście że chodzi o mój telefon, jaki to może być koszt jeżeli
    rzecz
    > dotyczy okresu np. jednego miesiąca?

    Kiedyś to było ok. 6 PLN za 1 miesiąc .

  • 6. Data: 2003-11-07 19:58:32
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

    > rzecz
    >
    > Kiedyś to było ok. 6 PLN za 1 miesiąc .

    Ale za wychodzące a nie przychodzące...
    wiem że kiedyś przychodzące mogły być wystawiane tylko na żądanie policji
    lub prokuratury (czy jakoś tak) ..
    a teraz nie wiem czy coś się zmieniło??

    Pozdrawiam
    Vicky

  • 7. Data: 2003-11-07 20:26:22
    Od: "bubu" <j...@p...fm>

    > Ale za wychodzące a nie przychodzące...
    > wiem że kiedyś przychodzące mogły być wystawiane tylko na żądanie
    policji
    > lub prokuratury (czy jakoś tak) ..
    Policja załatwia też sobie zgodę na biling u prokuratora .
    Ty możesz starać się o zgodę u prokuratora .Trudno raczej przekonać
    prokuratora .

  • 8. Data: 2003-11-07 21:29:23
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik jurekh napisał:
    > no oczywiście że chodzi o mój telefon, jaki to może być koszt jeżeli rzecz
    > dotyczy okresu np. jednego miesiąca?

    afaik 3 pln czy cos kolo tego

    --
    best regards,