  • 1. Data: 2003-11-07 15:07:55
    Temat: NGOs a prawo międzynarodowe - praca magisterska
    Od: "Piotr Kozłowski" <o...@W...onet.pl>

    Mam pytanie. Szukam tematu do pracy magisterskiej z prawa międzynarodowego.
    Jako wolontariusz organizacji pozarządowej, postanowiłem oczywiście pisać o
    NGOsach i teraz dosc histerycznie szukam materiału.
    Wszędzie znajduję informację ze NGOsy są super wazne i w ogóle ale chyba bardzo
    niewiele jest informacji o podstawach istnienia NGos w prawie międzynarodowym,
    ich podmiotowości etc.

    Autorzy podręczników załatwiają sprawę bardzo lakonicznie, chyba natrafiłem na
    obszar "pustki". Czy macie może jakieś uwagi dla mnie w tej kwestii?

    Bardzo docenię wszelkie podpowiedzi, do tej pory myślałem, że będę przebierał w
    materiale, teraz widzę, że nie wystarczy go na 2 strony pracy.

    Z góry dziękuję za pomoc,

    Piotr