  • 1. Data: 2003-11-07 19:01:32
    Temat: szukanie akt likwidowanej firmy
    Od: "Barbara Mlącka" <mlacka.20374@taxpro(usun_to).pl>

    Nie moge znalezc likwidowanego zakladu pracy - Krajowego Zwiazku Spoldzielni
    Meblarskich w Warszawie. Szukalam w sieci na portal-bankrut.pl, w Centralnym
    Zwiazku Spoldzielczosci Pracy, bylam w KRS... i nic. Czy moze ktos zna
    jeszcze jakies miejsca/instytucje, ktore pomogly by mi?
    Z gory dziekuje za pomoc
    Barbara Mlacka

  • 2. Data: 2003-11-07 20:09:27
    Temat: Re: szukanie akt likwidowanej firmy
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>

    Użytkownik "Barbara Mlącka" <mlacka.20374@taxpro(usun_to).pl> napisał w
    wiadomości news:bogq4s$d7$1@SunSITE.icm.edu.pl...
> [...]
    > Zwiazku Spoldzielczosci Pracy, bylam w KRS... i nic. Czy moze ktos zna
    > jeszcze jakies miejsca/instytucje, ktore pomogly by mi?

    a kto byl/jest likwidatorem? tam szukalas
    ewentualnie kto zajmowal sie obsluga prawna i/lub ksiegowa podczas
    dzialalnosci firmy?
    am zacznij poszukiwania

  • 3. Data: 2003-11-07 23:57:49
    Od: "freelander" <m...@o...pl>

> [...]
    > Zwiazku Spoldzielczosci Pracy, bylam w KRS... i nic. Czy moze ktos zna
    > jeszcze jakies miejsca/instytucje, ktore pomogly by mi?

    a ma ktoś info. o firmie SPEEDEX z Wawy, jakiś likwidator, syndykt...szukam,
    bo muszę zgłosić wierzytelność w imieniu klienta...