  • 1. Data: 2003-11-07 15:45:48
    Temat: Uzyczenie mieszkania
    Od: "wojcio" <w...@p...onet.pl>

    W moim mieszkaniu jest zameldowany ojciec, mam drugie mieszkanie w którym
    faktycznie on mieszka. Chcę sporządzić umowę uzyczenia mieszkania drugiego
    czy musze go tam przemeldowywać. Nie chcę tego robić. Potrzebuję to do
    odpisów ojca za remont mojego 2 mieszkania.

    Dzieki za wszelkie uwagi

  • 2. Data: 2003-11-07 18:48:55
    Temat: Re: Uzyczenie mieszkania
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "wojcio" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy musze go tam przemeldowywać. Nie chcę tego robić. Potrzebuję to do
    > odpisów ojca za remont mojego 2 mieszkania.

    Jeśli Twoim problemem jest meldowanie, to polecam lekturę ustawy o dowodach
    osobistych. Niestety nie znam namiarów na ustawę, ale z łatwością znajdziesz
    ją na www.sejm.gov.pl

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa