  • 1. Data: 2004-08-23 14:32:05
    Temat: bezpłatna blokada prime rate w tpsa
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Od kiedy będzie można bezpłatnie blokować dostęp do serwisów 0-700,
    0-300, 0-0?

  • 2. Data: 2004-08-23 16:25:40
    Temat: Re: bezpłatna blokada prime rate w tpsa
    Od: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał w wiadomości
    > Od kiedy będzie można bezpłatnie blokować dostęp do serwisów 0-700,
    > 0-300, 0-0?

    Juz jest od kilku miesiecy.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2004-08-23 17:33:42
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 23 sie o godzinie 18:25, na pl.soc.prawo, Rafał M napisał(a):

    > Juz jest od kilku miesiecy.

    Od kilku _lat_ chciałeś chyba napisać.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 4. Data: 2004-08-23 18:05:10
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <s...@r...pbz> napisal(a):

    > Od kilku _lat_ chciałeś chyba napisać.

    Ale _bezpłatnie_?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 5. Data: 2004-08-23 18:13:04
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Dnia 23.08.2004, w wiadomości <news:cgdbkm$irm$2@nemesis.news.tpi.pl>
    Samotnik napisał(a):

    > Ale _bezpłatnie_?

    Oczywiście, że nie. Bezpłatna od mniej więcej początku roku jest blokada
    0700. W praktyce TP blokuje bezpłatnie również 0300. Natomiast blokada na
    połączenia międzynarodowe i inne jest póki co płatna.

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas

  • 6. Data: 2004-08-23 18:21:19
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 23 sie o godzinie 20:05, na pl.soc.prawo, Samotnik napisał(a):

    > Ale _bezpłatnie_?

    Od `97 za opłatę 3 złotych netto masz pakiet usług dodatkowych w postaci:
    - uprawnienie do samodzielnego korzystania z ograniczeń telefonicznych
    połączeń automatycznych;
    - informacja o połączeniu oczekującym;
    - skrócone wybieranie;
    - natychmiastowe przenoszenie wywołań;
    - przenoszenie wywołań w różnych przypadkach;
    - połączenie trójstronne.

    Ta pierwsza usługa umożliwia 4 poziomowe ograniczenia połączeń wyjściowych
    1. uniemożliwia wybieranie numerów poza granice Polski;
    2. uniemożliwia wybieranie numerów międzymiastowych i międzynarodowych;
    3. uniemożliwia wybieranie numerów strefowych, międzymiastowych i
    międzynarodowych;
    4. możliwe wybieranie tylko numerów alarmowych /997, 998, 999/

    Ponadto _nigdy_ nie miałem obciążenia za usługę zablokowania numerów 0-700
    na "sztywno" - ale to składałem pisemną dyspozycję w `97. Więc mogę
    powiedzieć że usługa ta jest bezpłatna /chyba że także zawiera się w
    powyższym pakiecie/.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423