  • 1. Data: 2004-08-23 14:32:05
    Temat: Pilne, prawo rodzinne
    Od: "Anetka" <a...@o...pl>

    Witam wszytskich.
    Dawno mnie tu nie bylo a mam maly problem i potrzebuje pilnie pomocy.
    Sprawa wyglada tak: dziewczyna obecnie ma 20 lat, 2 -letnia coreczke, w
    styczniu tego roku dziadkowie dziecka wyrzucili ja z domu zatrzymujac
    dziecko, w lutym zlozyli pozew o zostanie rodzina zastepcza, sprawe wygrali,
    dziewczyna bez mozliwosci powrotu do domu zamieszkala w Domu Samotnej
    Matki:(( 2 dni temu z Urzedu miasta przyszlo oficjalne pismo o wymeldowaniu.
    Prosze o pomoc i doradzenie co powinna uczynic i jak postapic??? Jakie ma
    prawa.
    PS. Pilne, blagam o pomoc, dziewczyna jest bliska zalamania nerwowego:(((

    Aneta

  • 2. Data: 2004-08-25 10:52:09
    Temat: Re: Pilne, prawo rodzinne
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "Anetka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wymeldowaniu.
    > Prosze o pomoc i doradzenie co powinna uczynic i jak postapic??? Jakie ma

    Ale chodzi o prawa do czego? do mieszkania, do dziecka? Ma odebrane czy
    ograniczone prawa rodzicielskie? brała udział w postepowaniu dot.
    ustanowienia rodziny zastępczej? jak to "wyrzucili ją i zatrzymali sobie
    dziecko" - jakie kroki podjęła wówczas? dlaczego "bez możliwości powrotu"?
    jaki jest status prawny mieszkania i na jakiej zasadzie tam zamieszkiwała?
    kto to "dziadkowie" ? rodziece ojca dziecka czyli kogo - męża, byłego męża,
    konkubenta?
    Obawiam się że na podstawie tak opisanego stanu faktycznego niewiele można
    podpowiedzieć...
    pzdr