  • 11. Data: 2019-07-12 14:21:27
    Temat: Re: banknot prezentowy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.07.2019 o 11:40, J.F. pisze:

    > A tu widzisz - nawet policja twierdzi, ze to nie jest zadne
    > falszowanie :-) Wiec moze by sie przydal zapis, ze kopie zblizone do
    > oryginalu robic mozna, ale musza byc 25% wieksze lub mniejsze :)

    To, co twierdzi Policja ma znaczenie trzeciorzędne. Ważniejsze jest
    stanowisko prokluratora, a ostatecznie sądu. JA bym argumentował, że
    skoro dało się użyć jako legalnej waluty, to było to fałszerstwo. Nie ma
    - a przynajmniej ja nigdzie nie widziałem - żadnej legalnej definicji,
    na ile banknot kolekcjonerki ma odbiegać od oryginału.

  • 12. Data: 2019-07-13 09:16:50
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Robert Tomasik pisze:

> [...]
    > - a przynajmniej ja nigdzie nie widziałem - żadnej legalnej definicji,
    > na ile banknot kolekcjonerki ma odbiegać od oryginału.

    Dla mnie pytanie czy mówili ze to oryginalne 200zł czy tylko dali ten
    prezent który wyceniali na 200zł i pytali czy pani go przyjmie i czy
    wyda resztę do 200?

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

  • 13. Data: 2019-07-13 13:34:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.07.2019 o 09:16, cyklista pisze:

    > Dla mnie pytanie czy mówili ze to oryginalne 200zł czy tylko dali ten
    > prezent który wyceniali na 200zł i pytali czy pani go przyjmie i czy
    > wyda resztę do 200?

    Dość oryginalna i bez wątpienia nowatorska koncepcja. Czyli, jak idziesz
    do sklepu i kupujesz bułki, to Ty nie płacisz za nie, tylko dajesz prezent?

  • 14. Data: 2019-07-13 13:37:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Dość oryginalna i bez wątpienia nowatorska koncepcja. Czyli, jak idziesz
    > do sklepu i kupujesz bułki, to Ty nie płacisz za nie, tylko dajesz prezent?

    Wymiana barterowa. :-)

    Robert

  • 15. Data: 2019-07-14 04:17:48
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > I jak tu nie lubić Animki. :-)
    > Przecie link jest na początku! :-)

    Cofnęłam posty do góry. Strona się otwiera.

    --
    animka

  • 16. Data: 2019-07-14 13:07:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d273e64$0$17342$6...@n...neostrada.pl

    >>> http://www.glogow.policja.gov.pl/pl/aktualnosci/wiad
    omosci/biezace_informacje/uwaga_na_banknoty_prezento
    we_

    roznie linkuja.

    O ten podkreślnik biegło.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 17. Data: 2019-07-15 11:03:41
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Dość oryginalna i bez wątpienia nowatorska koncepcja. Czyli, jak idziesz
    > do sklepu i kupujesz bułki, to Ty nie płacisz za nie, tylko dajesz prezent?

    Jak mam pieniądze to płacę, jak ich nie mam ale jestem głodny a mam
    jakiś drobny prezent to kto mi zabroni wymienić go na bułkę?

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

  • 18. Data: 2019-07-15 11:59:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cyklista" 5d2c416d$0$17359$6...@n...neostrada.pl

    : Jak mam pieniądze to płacę, jak ich nie mam ale jestem głodny a mam
    : jakiś drobny prezent to kto mi zabroni wymienić go na bułkę?

    Caritas Ci zabroni -- bo karmienie głodnych jest jej (Carutas)
    obowiązkiem, zatem odbierasz chleb/zatrudnienie bliźnim...

    -=-

    Nie mam pieniędzy, więc płacę za samochód sztabkami złota?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 19. Data: 2019-07-15 14:14:28
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 11.07.2019 o 15:09, J.F. pisze:
    > http://www.glogow.policja.gov.pl/pl/aktualnosci/wiad
    omosci/biezace_informacje/uwaga_na_banknoty_prezento
    we_

    Tak mi się skojarzyło:
    https://joemonster.org/filmy/98747/Komus_sie_kasa_ro
    zsypala
    Jacek

  • 20. Data: 2022-09-16 12:48:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 11 Jul 2019 15:09:04 +0200, w
    <5d27357e$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    we_

    > Hm, czy to nie za duze podobienstwo ?
    >
    > Powinni tego zabronic ... ale czy banknoty podlegaja pod ta nowa

    Nie można znaleźć tej strony na glogow.policja.gov.plNie znaleziono strony
    internetowej pod adresem
    https://glogow.policja.gov.pl/pl/aktualnosci/wiadomo
    sci/biezace_informacje/uwaga_na_banknoty_prezentowe_
    HTTP ERROR 404