  • 1. Data: 2019-07-11 13:49:36
    Temat: Tajemnicza śmierć w Lasku Kabackim
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://www.wprost.pl/kraj/10149899/wraca-sprawa-smi
    erci-jolanty-brzeskiej-wazny-apel-policji.html

    Wraca sprawa śmierci Jolanty Brzeskiej. Ważny apel policji

    Policjanci z CBŚP apelują do osób, które mogłyby pomóc w wyjaśnieniu
    śmierci Jolanty Brzeskiej, działaczki zaangażowanej w obronę
    eksmitowanych lokatorów, której spalone ciało znaleziono w 2011 roku w
    warszawskim Lesie Kabackim.

    Śledczy apelują do osób, które 1 marca 2011 roku w godzinach
    popołudniowych spacerowały ,,Aleją Brzóz" w Lesie Kabackim, gdzie
    znaleziono ciało kobiety. ,,Z dotychczasowych ustaleń śledczych wynika,
    że ciało kobiety zostało zauważone także przez osoby tam spacerujące,
    których personaliów do chwili obecnej nie ustalono" - czytamy w
    komunikacie policji.

    Ci, którzy mogą posiadać cenne dla śledztwa informacje, proszeni są o
    kontakt telefoniczny pod nr (22) 60-180-58 lub osobisty przy ul. Okrzei
    13 w Warszawie.

    Wznowione śledztwo

    Przypomnijmy, że śledztwo ws. śmierci Brzeskiej wznowiono w 2016 roku na
    polecenie prokuratora generalnego Zbigniewa Ziobro, a sprawa trafiła do
    Prokuratury Regionalnej w Gdańsku. Od tego czasu przesłuchano ponad 150
    świadków i uzyskano liczne opinie biegłych m.in. z zakresy psychologii,
    badań fizykochemicznych, daktyloskopijnych, DNA, mechanoskopijnych,
    informatyki i teleinformatyki oraz z badań zapisów wizualnych, w tym
    monitoringu. Mimo tego wciąż nie ogłoszono postępów w śledztwie.

    Tajemnicza śmierć

    Ciało Jolanty Brzeskiej, działaczki Warszawskiego Stowarzyszenia
    Lokatorów, znaleziono w marcu 2011 roku. Wszczęte wówczas śledztwo
    dotyczyło nieumyślnego spowodowania śmierci, a wśród hipotez brano pod
    uwagę kilka wersji, w tym samobójstwo i zabójstwo. Ostatecznie
    postępowanie umorzono w 2013 roku z powodu niewykrycia sprawców.
    Prokuratura Okręgowa w Warszawie podała wówczas, że kobieta zmarła na
    skutek podpalenia naftą po którym nastąpił wstrząs termiczny. Brzeska
    miała rozległe oparzenia ciała, była podtruta dwutlenkiem węgla.

    Reprywatyzacja kamienicy przy ul. Nabielaka 9

    Niewyjaśniona śmierć działaczki, która zamieszkiwała kamienicę przy ul.
    Nabielaka 9 w Warszawie, przez lata była przypominana m.in. przez
    Komitet Obrony Lokatorów. Brzeska była aktywnie zaangażowana w walkę o
    mieszkania swoje i sąsiadów, mieszczące się w reprywatyzowanej
    kamienicy. Adresem, pod którym zamieszkiwała, zajęła się komisja
    weryfikacyjna. W grudniu 2017 decyzja dot. reprywatyzacji wydana w 2006
    roku przez byłego sekretarza m.st. Warszawy Mirosława Kochalskiego
    została uchylona.

    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-07-11 20:02:01
    Temat: Re: Tajemnicza śmierć w Lasku Kabackim
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.07.2019 o 13:49, u2 pisze:
    > https://www.wprost.pl/kraj/10149899/wraca-sprawa-smi
    erci-jolanty-brzeskiej-wazny-apel-policji.html
    > Wraca sprawa śmierci Jolanty Brzeskiej. Ważny apel policji

    Mamy 9 miesięcy później. W jakim celu tu to wrzuciłeś?

  • 3. Data: 2019-07-11 20:36:55
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Mamy 9 miesięcy później.

    wy to kto ?

    --
    I love love

  • 4. Data: 2019-07-11 20:41:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.07.2019 o 20:36, u2 pisze:

    > wy to kto ?

    Ogół społeczeństwa. Sądzisz, ze jest ktoś, komu od września zeszłego
    roku nie minęło 9 miesięcy?

  • 5. Data: 2019-07-11 21:19:25
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Ogół społeczeństwa.

    ty reprezentujesz ogół społeczeństwa ?:)

    --
    I love love

  • 6. Data: 2019-07-11 22:43:51
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-07-11 o 21:19, u2 pisze:

    > ty reprezentujesz ogół społeczeństwa ?:)

    Ty reprezentujesz ogół wydawnictw których strony tu linkujesz? :)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2019-07-11 22:47:14
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 11.07.2019 o 22:43, RadoslawF pisze:

    > Ty reprezentujesz ogół wydawnictw których strony tu linkujesz?

    nie, ja piszę w swoim imieniu, niczyim więcej:)

    --
    I love love

  • 8. Data: 2019-07-12 00:45:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.07.2019 o 22:47, u2 pisze:

    > nie, ja piszę w swoim imieniu, niczyim więcej:)

    Ale to chyba nie oiznacza, że u tych innych inaczej czas biegnie?

  • 9. Data: 2019-07-12 03:07:34
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    erci-jolanty-brzeskiej-wazny-apel-policji.html

    > Mamy 9 miesięcy później. W jakim celu tu to wrzuciłeś?

    Bo to zwykły troll i idiota. Nie zauważyłeś jeszcze?

    --
    Sonn

  • 10. Data: 2019-07-12 05:52:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Sqrwysonnie, zadzwoń do jakiejś agencji (niekoniecznie ABW), za 50 zł będziesz miał
    dobrze.

    -----