  • 21. Data: 2022-09-16 13:45:25
    Temat: Re: banknot prezentowy
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    J.F. napisał(a):

    > Wiec moze by sie przydal zapis, ze kopie zblizone do oryginalu robic
    > mozna, ale musza byc 25% wieksze lub mniejsze :)

    Nie trzeba, już jest taki zapis. Ale jak widać można robić 1:1
    tylko trza dać notkę odpowiednią.

    Linku i tak nie widać, sprawdziłem pod dwiema przeglądarkami.
    Tak czy siak chodzi o papierki dostępne zabawkowe.

  • 22. Data: 2022-09-19 11:53:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Sep 2022 12:48:06 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Thu, 11 Jul 2019 15:09:04 +0200, w
    > <5d27357e$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."

    omosci/biezace_informacje/uwaga_na_banknoty_prezento
    we_

    > Nie można znaleźć tej strony na glogow.policja.gov.plNie znaleziono strony
    > internetowej pod adresem
    > https://glogow.policja.gov.pl/pl/aktualnosci/wiadomo
    sci/biezace_informacje/uwaga_na_banknoty_prezentowe_
    > HTTP ERROR 404

    Bylo czytac wtedy, gdy pisalem, a nie aktualnosci ... sprzed 3 lat :-)

    Albo uzyc googla
    https://malopolska.policja.gov.pl/krk/aktualnosci/23
    513,Zaplacili-dwustuzlotowym-banknotem-prezentowym-o
    dpowiedza-za-oszustwo.html

    tylko sie pospiesz, bo znow zniknie :-)

    J.