  • 1. Data: 2009-07-14 12:25:56
    Temat: balkon
    Od: "AgA" <a...@p...onet.pl>

    witam, potrzebuje pomocy /również prawnej - jeśli istnieje w tej dziedzinie/

    do rzeczy..

    jest lato, gorąco itp. dużo czasu spędzam z młodą na balkonie, poza tym
    pranie, itd. itd - wiadomo do czego balkon służy; a moi sąsiedzi - nałogowi
    palacze /oboje/ - chyba kilka paczk dziennie - kopcą faje na balkonie!!!
    nie musze chyba mówić, że umiemożliwia mi to zupełnie kożystanie z mojego
    balkonu, co więcej nie mogę otworzyć okien, bo dym czuć w pokoju /a bardzo
    tego zapachu nie lubię!/

    co mogę w tej sprawie zrobić, jeśli sąsiedzi nie reagują na aluzje...

    pozdrawiam serdecznie
    AgA

  • 2. Data: 2009-07-14 12:28:46
    Temat: Re: balkon
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <h3hu34$5c2$1@nemesis.news.neostrada.pl>, agap2002
    @poczta.onet.pl says...>
> [...]
    >
    > do rzeczy..
    >
    > jest lato, gor?co itp. du?o czasu sp?dzam z m?od? na balkonie, poza tym
    > pranie, itd. itd - wiadomo do czego balkon s?u?y; a moi s?siedzi - na?ogowi
    > palacze /oboje/ - chyba kilka paczk dziennie - kopc? faje na balkonie!!!
    > nie musze chyba mówi?, ?e umiemo?liwia mi to zupe?nie ko?ystanie z mojego
    > balkonu, co wi?cej nie mog? otworzy? okien, bo dym czu? w pokoju /a bardzo
    > tego zapachu nie lubi?!/
    >
    > co mog? w tej sprawie zrobi?, je?li s?siedzi nie reaguj? na aluzje...

    Jesli chodzi o skuteczne metody to w sumie nic.

  • 3. Data: 2009-07-14 12:57:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Leszek" <r...@p...nospam.pl> napisał w wiadomości

    > Jesli chodzi o skuteczne metody to w sumie nic.

    no dlaczego, moze zaczac w tym czasie myc balkon ;)

  • 4. Data: 2009-07-14 13:01:44
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Leszek pisze:
    > In article <h3hu34$5c2$1@nemesis.news.neostrada.pl>, agap2002
    > @poczta.onet.pl says...>

    > Jesli chodzi o skuteczne metody to w sumie nic.

    A "szanowni" palacze ciągle utyskują jak to im się ogranicza prawo do
    wolności.

  • 5. Data: 2009-07-14 13:28:47
    Od: "AgA" <a...@p...onet.pl>

    na mycie balkonu już wpadłam :) ale to ostateczność - chciałabym mimo
    wszystko żyć w zdodzie z sąsiadami...

  • 6. Data: 2009-07-14 13:31:35
    Temat: młoda pewnie skutecznie umila czas na balkonie palaczom
    Od: " " <r...@W...gazeta.pl>

    i wszystkim innym, z taka młodą to trzeba pogadac, rozpłacze sie, pośpiewa.
    Serce matki rośnie! ale sąsiadów niekoniecznie. Uczyliście juz młodą, żeby sie
    nie darła an balkonie czy jest jeszcze na to za młoda?

  • 7. Data: 2009-07-14 13:36:15
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 14 Lip, 14:25, "AgA" <a...@p...onet.pl> wrote:

    > co mogę w tej sprawie zrobić, jeśli sąsiedzi nie reagują na aluzje...

    To moze powiedz wprost, zeby w miare mozliwosci nie palili, bo
    smierdzi.
    Albo umowcie sie, ze w konkretnych godzinach maja nie kopcic na
    balkonie.
    Ja z przygluchym melomanem zza sciany sie dogadalem.

  • 8. Data: 2009-07-14 13:47:24
    Od: "AgA" <a...@p...onet.pl>

    ale nie mowa tu o młodej tylko o sąsiadach - palaczach - po pierwsze, a po
    drugie młoda się nie drze - jest dzieckiem KÓÓLTURALNYM - 2 letnim!!!

  • 9. Data: 2009-07-14 13:49:35
    Od: "AgA" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]

    balkonie.
    Ja z przygluchym melomanem zza sciany sie dogadalem.

    no sama nie wiem czy nałogowy palacz, palący kilka paczek raptem się
    "ustatkuje".. no ale chyba innego wyjścia nie ma jak rozmowa - chociaż
    nadzieja umiera ostatnia....

  • 10. Data: 2009-07-14 13:51:03
    Od: "AgA" <a...@p...onet.pl>

    chodziło mi również o poradę na co - na jakie ew. przepisy czy cóś się
    powołać podczas takiej rozmowy