  • 1. Data: 2009-07-14 12:29:10
    Temat: Urlop
    Od: "tatapsychopata" <r...@z...com.pl>

    Chyba nam się upał na mózgi rzucił w robocie, bo nie możemy dojść do ładu
    jak to jest gdy ktoś pracuje na niepełny etat. Powiedzmy że przysługuje mi
    noramlny urlop 26 dni, ale pracuję na pół etatu. To ile mam urlopu i jak
    liczonego? Pracuję codziennie od poniedziałku do piątku po 4 godziny.

    Pozdrawiam upalnie

  • 2. Data: 2009-07-14 12:29:15
    Temat: Re: Urlop
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "tatapsychopata" <r...@z...com.pl> napisał

> [...]
    > mi noramlny urlop 26 dni, ale pracuję na pół etatu. To ile mam urlopu i
    > jak liczonego? Pracuję codziennie od poniedziałku do piątku po 4 godziny.

    26 dni.

  • 3. Data: 2009-07-14 12:48:40
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Baloo pisze:
    > "tatapsychopata" <r...@z...com.pl> napisał

    > 26 dni.

    a na 1/4 etatu też 26 dni?

  • 4. Data: 2009-07-14 12:53:24
    Od: spp <s...@o...pl>

    doslaw pisze:

    > a na 1/4 etatu też 26 dni?

    Nie inaczej. :)

    --
    spp

  • 5. Data: 2009-07-14 13:01:16
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 14 Jul 2009 14:48:40 +0200, doslaw napisał(a):

    > a na 1/4 etatu też 26 dni?

    Nie.

    Gdy pracuje 2 godziny dziennie, to wyjdzie mu 28 dni.

    Sposób liczenia np tutaj:
    http://www.integracja.org/ledge/x/3732

  • 6. Data: 2009-07-14 13:06:11
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    tatapsychopata pisze:
> [...]
    > przysługuje mi noramlny urlop 26 dni, ale pracuję na pół etatu. To ile
    > mam urlopu i jak liczonego? Pracuję codziennie od poniedziałku do piątku

    patrz, odpowiedz na takie pytanie jest w googlach, z dokladnym
    wyliczeniem (ze 2 tyg urlopu = 5 dni urlopu ;) )

    http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,79441,4525634.ht
    ml

  • 7. Data: 2009-07-14 13:57:31
    Od: spp <s...@o...pl>

    jureq pisze:

    > Nie.
    >
    > Gdy pracuje 2 godziny dziennie, to wyjdzie mu 28 dni.
    >
    > Sposób liczenia np tutaj:
    > http://www.integracja.org/ledge/x/3732

    Rzeczywiście. :)

    Dobrze, że za to już nie odpowiadam. :)