  • 1. Data: 2004-11-04 19:35:36
    Temat: art. 244 K.k.
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    witam. jestem nowym użytkownikiem i jeśli złamie jakąs obowiązującą zasadę
    proszę potraktować mnie ulgowo :).
    mam pytanko, czy wie ktoś z użytkowników jakie są konsekwencje nieprzestrzegania
    art. 244 K.k. - nie stosowanie sie do orzeczeń sądowych, mianowicie do
    orzeczonego przez sąd zakazu prowadzenia pojazdów mechanicznych /art 178a par. 1/.
    interesuje mnie tutaj orzecznictwo.. jakaś praktyka użytkowników, może ktoś
    słyszał o wyroku. i czy istnieje możliwość nie wykonania kary aresztu w
    przypadku złamania tegoż artykułu. za wszelkie informacje serdecznie dziękuje.
    pozdrawiam.