  • 1. Data: 2004-11-04 17:48:07
    Temat: Problem z art. 286 par. 1 kk - część 2.
    Od: "Artur \"Shiva\" Włodarczyk" <s...@p...pl>

    Witam

    Dostalem pismo, w ktorym sekretariat prokuratury zawiadamia, ze zostal
    przeslany do Sadu Rejonowego (Kolobrzeg) akt oskarzenia przeciwko mnie z
    art. 286 par.1 kk.

    Sprzetu gosc nie odeslal mi do dzis. Zamierzam wobec tego wniesc
    zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa z art. 234 i 235 KK. Uderza sie w
    takim przypadku an Policje, czy bezposrednio do Prokuratury?

    I jeszcze kilka pytan odnosnie postu remeeq`a:

    "Po prostu olej to. Po pierwsze gośc nie zwrócił ci towaru - nie zwróciłes
    więc pieniedzy, nawet, jeśli towar byłby niezgodny zupełnie z opisem czy
    ustaleniami, to nie podlega to pod 286p1. tylko dosprawy cywilnej"

    No wlasnie, czy ktos to moze potwierdzic? Dokaldnie to samo powiedziala mi
    przesluchujaca mnie w Krakowie na komisariacie policjantka.

    shi

  • 2. Data: 2004-11-04 22:33:00
    Temat: Re: Problem z art. 286 par. 1 kk - część 2.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur "Shiva" Włodarczyk" <s...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:cmdq6r$1of$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No wlasnie, czy ktos to moze potwierdzic? Dokaldnie to samo powiedziala mi
    > przesluchujaca mnie w Krakowie na komisariacie policjantka.

    Zwróć uwagę, że chwilowo co najmniej prokurator był uprzejmy być odmiennego
    zdania.

  • 3. Data: 2004-11-05 08:35:28
    Od: "Artur \"Shiva\" Włodarczyk" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" wrote:

    > Zwróć uwagę, że chwilowo co najmniej prokurator był uprzejmy być
    > odmiennego
    > zdania.

    Nie bardzo mnie interesuje zdanie prokuratora, bo mozna odniesc od poczatku
    wrazenie, ze ten gosc to jego dobry znajomy. Wiem dobrze, ze nie zrobilem
    nic niezgodnego z prawem, wiec za takie rady serdecznie dziekuje.

    shi

  • 4. Data: 2004-11-05 18:52:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur "Shiva" Włodarczyk" <s...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:cmfe0s$28f$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > wrazenie, ze ten gosc to jego dobry znajomy. Wiem dobrze, ze nie zrobilem
    > nic niezgodnego z prawem, wiec za takie rady serdecznie dziekuje.

    Chciałem jedynie pomóc. Daj znać, jak się skończy merytorycznie.