  • 1. Data: 2004-11-04 18:23:15
    Temat: WKU i rezerwa
    Od: "tunek" <t...@p...onet.pl>

    Witam

    mam pytanie natury prawnej :)
    Do czerwca 2004 mialem odroczenie sluzby, lecz do tej pory nic od WKU nie
    dostalem.. cisza. W zwiazku z tym co mam robic? siedziec cicho czy pojechac?
    od wrzesnia zaczolem znow studia, uzupelniajace 2letnie.
    Jak to wyglada prawnie? musze jechac i zawiadomic?
    A, slyszalem tez ze podobno Ci co skonczyli studia z dyploemm w 2004 sa
    przepisywani do rezerwy???

    dzieki za info!
    tunek

  • 2. Data: 2004-11-04 20:12:24
    Temat: Re: WKU i rezerwa
    Od: "Adam" <a...@y...pl>

    > A, slyszalem tez ze podobno Ci co skonczyli studia z dyploemm w 2004 sa
    > przepisywani do rezerwy???

    prawda od dzisiaj jako inżynier jestem rezerwistą :)

  • 3. Data: 2004-11-07 07:55:54
    Od: "Amrek" <U...@t...TO_TEZpl>

    Użytkownik "Adam" <a...@y...pl> napisał w wiadomości

    > prawda od dzisiaj jako inżynier jestem rezerwistą :)

    Ja w 2003 otrzymalem dyplom i tez mnie pchneli do rezerwy mimo tego ze
    chcialem na ochotnika isc do wojska. A tak to jestem inzynierem ze stopniem
    szeregowego:)