  • 31. Data: 2019-04-27 18:23:39
    Temat: Re: ambasada wzywa
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 27.04.2019 o 18:18, n...@o...pl pisze:
    > w <5cc45a1c$0$536$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik

    > Nie było, bo obraziliśmy się na Żydów.
    > Innych też chyba miało nie być, ale uznali że jednak sobie przyjadą, bo nasze
    > problemy to nie ich problemy.

    Morawiecki co ma ciotkę w Izraelu oraz posyłał swoje dzieci do
    żydowskiej szkoły obraził się na żydów ? pytania się mnożą:))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 32. Data: 2019-04-27 18:34:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    019/02/Spotkanie-szef%C3%B3w-rz%C4%85d%C3%B3w-Czech-
    S%C5%82owacji-W%C4%99gier-i-Izraela-w-Jerozolimie-za
    miast-szczytu-V4-%C5%BAr%C3%B3d%C5%82o-twitter-Benja
    mina-Netanjahu-800x450.jpg

> [...]
    > rozmawiał z ... Edwardem GIERKIEM. 31 maja 1972 roku obydwaj w Urzędzie
    > Rady Ministrów podpisują porozumienie o współpracy. Prezesem Rady
    > Ministrów był wówczas Jaroszewicz i to raczej chyba on byłby bardziej
    > upoważniony do reprezentowania tu Polski.
    >
    > Wracając do czasów współczesnych, to niestety wydaje mi się, że wielcy
    > tego świata mają świadomość, że osoby formalnie kierujące państwem nie
    > są jego faktycznym kierownictwem. Stąd, po prostu z braku należytej
    > reprezentacji, nie uczestniczymy w wielu spotkaniach.

    Jeśli kwestie polskich dyplomatycznych zabiegów w kwestii głosowania
    27:1 wymagają
    dla Ciebie wyjaśnień, to widać, że się niespecjalnie w tej materii
    orientujesz.
    Nikt z nami nie rozmawia nie dlatego, że nie wiadomo z kim rozmawiać,
    tylko, że nie ma z kim rozmawiać. Dyplomacja to delikatna materia - niektóre
    stosunki budowane są latami, a teraz jakiś dyplomatołek jednym zdaniem
    to przekreśla. Nie dotyczy to tylko poziomu urzędniczego, ale też
    nominacji w sferze
    kultury czy mediów - szefowie placówek kulturalnych, korespondenci
    telewizyjni itp.
    Użyłbym nawet takiego porównania, że las rośnie latami a płonie w kilka
    godzin.
    W stosunkach międzynarodwych jest tak samo: relacje buduje się latami,
    a niszczy kilkoma głupimi wypowiedziami.

  • 33. Data: 2019-04-27 18:58:35
    Temat: Re: ambasada wzywa (do płacenia za więcej wiz USA)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.04.2019 o 15:59, Budzik pisze:

    > Szukasz symetrii... ROTFL
    > Symetria jest taka ze my chcemy do nich jezdzic, oni do nas moga
    > ewentualnie przyjechac...

    Teraz nasi rodacy bez przeszkód pracują w całej Europie. Dawno nie
    słyszałem o kimkolwiek, kto by za chlebem do USA wyjechał.

  • 34. Data: 2019-04-27 19:02:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.04.2019 o 18:34, cef pisze:
    > Jeśli kwestie polskich dyplomatycznych zabiegów w kwestii głosowania
    > 27:1 wymagają dla Ciebie wyjaśnień, to widać, że się niespecjalnie
    > w tej materii orientujesz.

    Potwierdzam. Niespecjalnie mnie to pasjonuje.

    > Nikt z nami nie rozmawia nie dlatego, że nie wiadomo z kim
    > rozmawiać, tylko, że nie ma z kim rozmawiać.

    A to tak trochę nie na to samo wychodzi?

    > W stosunkach międzynarodowych jest tak samo: relacje buduje się
    > latami, a niszczy kilkoma głupimi wypowiedziami.

    Bezsprzecznie masz rację.

  • 35. Data: 2019-04-27 19:03:08
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 27.04.2019 o 18:34, cef pisze:
    > W stosunkach międzynarodwych jest tak samo: relacje buduje się latami,
    > a niszczy  kilkoma głupimi wypowiedziami.

    ano, wystarczy że minister Katz powie publicznie, że Polacy wyssali
    antysemityzm z mlekiem matki, a już było tak blisko odszkodowań za
    mienie bezspadkowe, tyle lat czarnego pijaru na nic:)))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 36. Data: 2019-04-27 19:12:24
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-04-27 o 19:03, u2 pisze:

    > ano, wystarczy że minister Katz powie publicznie, że Polacy wyssali
    > antysemityzm z mlekiem matki, a już było tak blisko odszkodowań za
    > mienie bezspadkowe, tyle lat czarnego pijaru na nic:)))))))))))

    Zastanów się co można było zrobić, żeby ichni minister bał się
    takiej wypowiedzi. To świadczy, że na arenie międzynarodowej jesteśmy słabi
    i nie boją się napluć na nas dla realizacji swoich celów.

  • 37. Data: 2019-04-27 19:13:34
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Teraz nasi rodacy bez przeszkód pracują w całej Europie. Dawno nie
    > słyszałem o kimkolwiek, kto by za chlebem do USA wyjechał.

    Może "mądrzy" jak hamerykanie nie zdążyli się zorientować?
    Ledwie jedno pełne dziesięciolecia to o wiele za mało by hamerykańska
    biurokracja "zauważyła bez noża na gardle" ;-)

    --
    A. Filip

  • 38. Data: 2019-04-27 19:13:49
    Od: cef <c...@i...pl>

    > A to tak trochę nie na to samo wychodzi?

    Dyplomatycznie to nie jest to samo :-).

  • 39. Data: 2019-04-27 19:30:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.04.2019 o 19:13, cef pisze:

    > Dyplomatycznie to nie jest to samo :-).

    Zatem pozostaje mi Ci przyznać rację. W pewnym sensie masz rację. Z tym
    który kieruje nie można, bo on jest nieuprawniony, a pozostali są
    uprawnieni, ale nic nie mogą.

  • 40. Data: 2019-04-27 20:46:01
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 27.04.2019 o 19:12, cef pisze:

    > Zastanów się co można było zrobić, żeby ichni minister bał się
    > takiej wypowiedzi. To świadczy, że na arenie międzynarodowej jesteśmy słabi
    > i nie boją się napluć na nas dla realizacji swoich celów.

    Katz powiedział to na użytek kampanii wewnętrznej, wiedział, że na
    nienawiści do Bolanda scementuje swój elektorat przed wyborami,
    tworzenie antysemityzmu i homofobii nie służy do ścigania prawdziwych
    antysemitów czy homofobów, tylko służy określonym politycznym celom

    to że Bolanda prowadzi pro-izraelską politykę to nie ulega wątpliwości,
    wcześniej przez dwie kadencje PO-PSL była prowadzona polityka
    pro-niemiecka, teraz przynajmniej Izrael nie likwiduje polskiej
    gospodarki, taki capitano Schettino grozi, że zlikwiduje polski węgiel,
    kiedy węgiel zaczyna przynosić miliardowe zyski:)))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"