  • 71. Data: 2019-04-30 14:12:27
    Temat: Re: ambasada wzywa (do płacenia za więcej wiz USA)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:PzMxE.6681$N...@f...ams1...
    On 2019-04-29, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Tak, plus ogólnie polityka immigracyjna, i arogancja tych
    >lotniskowych,
    >cała ta otoczka. Ile osób jest świadomych, że decyzja o wpuszczeniu
    >juz tam
    >na lotnisku może np. zalezeć od dania takiemu oficerowi swojej
    >komórki z
    >odblokowanym kontem FB?
    >http://fortune.com/2017/02/08/social-media-at-the-b
    order-can-agents-ask-for-your-facebook-feed/

    Ale ... czy na granicy Schengen nie powinni tak sprawdzac tych
    arabskich imigrantow ? :-)

    J.

  • 72. Data: 2019-04-30 18:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Z czego większość je dostaje. Nie dostaje 4-6%. To zupełny margines
    > złożonych wniosków nie mówiąc o skali kraju.

    No to tez prawda. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 73. Data: 2019-04-30 20:36:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.04.2019 o 14:12, J.F. pisze:

    rder-can-agents-ask-for-your-facebook-feed/
    > Ale ... czy na granicy Schengen nie powinni tak sprawdzac tych arabskich
    > imigrantow ? :-)

    Popieram. Nie widzę powodu, by dopuszczać do wjazdu nierejestrowanych
    gości, którzy później pod różnymi tożsamościami wyłudzają środki z
    pomocy społecznej.

  • 74. Data: 2019-04-30 22:50:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-30, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    border-can-agents-ask-for-your-facebook-feed/

    > Ale ... czy na granicy Schengen nie powinni tak sprawdzac tych
    > arabskich imigrantow ? :-)

    Co tam sobie fejsbukują? O tym fejsbuku to dowiedziałem się od jednego
    Australiczyka, który ma żone z USA i siłą rzeczy podróżuje. Człowiek
    jest lekki paranoidalny nawied i pierwsze co zrobił, to założył sobie
    fałszywe konto na FB (i tłiterze i cholera wie jeszcze gdzie). Na
    potrzeby amerykańskiej imigracji granicznej. Myślisz, że arabscy
    imigranci daliby tez radę? :) Choć z drugiej strony może tam więcej
    takich co chwalą się jakąś przynaleznością i postują zgeotagowane
    zdjęcia :)

    --
    Marcin

  • 75. Data: 2019-05-07 13:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > A możesz przedstawić jakieś konkretne argumenty na tworzenie
    > problemów?

    Konkretnych to pewnie nie, bo to przeciez tylko gdybania.
    Nie mam natomiast watpliwosci ze taki ruch dodatkowo psuje relacje /
    atmosfere a to czesto ma znaczenie, chozby w przypadku negocjacji
    biznesowych.
    Niby mamy fundacje odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku
    Polski za granica a tu taki ruch. nie sadzisz ze byłby kontrskuteczny i
    budował PR negatywny?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji