  • 11. Data: 2004-08-24 13:40:22
    Temat: Re: abonament rtv - moga czy nie moga [OT]
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    Grunwald napisał(a):
    > "wyjątkowo niekompetentne pismaki"? Chyba nie czytasz innych
    > gazet/czasopism.

    Oprocz niekompetencji dochodzi rowniez format... kto wpadl na pomysl
    zeby te kartki byly 2 razy wieksze niz powinny? :/

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 12. Data: 2004-08-24 13:49:11
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <w...@o...tej> napisal(a):

    > Oprocz niekompetencji dochodzi rowniez format... kto wpadl na pomysl
    > zeby te kartki byly 2 razy wieksze niz powinny? :/

    Dokładnie - ja muszę wszystko ze stołu posprzątać, żeby tę gazetę
    rozłożyć. Nie mam pojęcia, jak ludzie toto czytają 'w locie',
    przynajmniej bez poskładania na dwa lub lepiej cztery...

    A jakie kiksy popełniają w dziale podatkowym... Ostatnio napisali, że
    przy czymśtam, to US naliczy 30% karnego VATu. Tymczasem obecnie czegoś
    takiego nie może naliczyć, ponieważ nowa ustawa nie przewiduje takiego
    dodatkowego zobowiazania podatkowego. Ale o tym pismak nie wie - byle
    napisać, bo na jutro musi być artykuł. Jeśli nie ma akurat tematu, to
    napisze o byle czym, nieważne, czy się na tym zna, czy nie.

    Ostatnio nie ufam już żadnej gazecie, a moje mniemanie o zawodzie
    dziennikarza spadło do poziomu, o którym publicznie brzydko się
    wypowiadać.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 13. Data: 2004-08-24 14:04:52
    Temat: Re: abonament rtv - moga czy nie moga
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Stasio Podróżnik napisał:

    > Piszesz na ślepo na grupę, czy czasem ją czytasz ? Ostatnio kupa
    > wątków na ten temat ... odpowiedzi udzielone ...

    Grupę czytam codzienie, ale w ostatnich dniach (a może nawet tygodniach)
    nie znalazłem na tej grupie nic na ten temat. Może faktycznie
    przeoczyłem jakiś post, po prostu nie mam tyle czasu, aby każdy wątek
    dokładnie lurkować i czytać każdy post. Poza tym zauważ, że sprawa
    dotyczy konkrentego artykułu z _dzisiejszej_ "Rzepy". Skąd niby miałbym
    wiedzieć, czy od czasu ostatniej dyskusji na ten temat coś nie zmieniło
    się w odpowiednich przepisach?
    Tak czy owak odpowiedź na moje wątpliwości już uzyskałem, za co bardzo
    dziękuję przedpiścom i EOT.

    Z poważaniem
    PWZ

    --
    O tempora, o mores!

  • 14. Data: 2004-08-24 14:36:13
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:cgfaoq$8f6$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik: *Piotr Zawadzki* napisał(a):

    > "Rz" wyraźnie
    > pisze, że: "...Mamy obowiązek wpuszczenia kontrolera do mieszkania" -,
    > ale nie podaje z czego wynika ten obowiązek, z jakich przepisów...

    A jakby na płocie napisali dupa...? To co piszą gazety z prawnego punktu
    widzenia ma wartość papieru toaletowego.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 15. Data: 2004-08-24 14:57:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > się w przypadku, jeżeli nie zgodzę się otworzyć mu drzwi? "Rz" wyraźnie
    > pisze, że: "...Mamy obowiązek wpuszczenia kontrolera do mieszkania" -,
    > ale nie podaje z czego wynika ten obowiązek, z jakich przepisów...

    sraly muchy,
    jak ktos glupi to wpusci.

    P.

  • 16. Data: 2004-08-24 14:59:32
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > dotyczy konkrentego artykułu z _dzisiejszej_ "Rzepy". Skąd niby miałbym
    > wiedzieć, czy od czasu ostatniej dyskusji na ten temat coś nie zmieniło

    najmneij 5 dosc bardzo rozwinietych watkow bylo na ten temat, nie musisz
    wpuszczac,
    ja mam pytanie do grupowiczow, czy gazeta ponosi jaka sodpowiedziualnosc za
    brednie jakie wypisuje?
    Przeciez to tak jak by pisala "mozna zabic czlowieka"

    P.

  • 17. Data: 2004-08-24 15:02:32
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ponownie: w "Rzepie" pracują wyjątkowo niekompetentne pismaki. Gazeta
    > usiłuje zachować pozory poważnego pisma, ale czasami chyba nawet Super
    > Express jest bardziej merytorycznie poprawny.

    na bank TVP im zaplacila za te brednie.
    P.

  • 18. Data: 2004-08-24 15:04:57
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Bierem i patrzem jak Piotr Zawadzki skrobie coski niezgodnego z prawdą:

    > Grupę czytam codzienie, ale w ostatnich dniach (a może nawet tygodniach)
    > nie znalazłem na tej grupie nic na ten temat. Może faktycznie
    > przeoczyłem jakiś post <CUT>

    No to lekcyja ...

    http://groups.google.pl/groups?q=pl.soc.prawo&ie=UTF
    -8&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google

    Wpisuję jedyne trzy literki "RTV" i otrzymuję wynik:

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&c2
    coff=1&q=RTV&btnG=Szukaj&meta=group%3Dpl.soc.prawo.*

    Wchodzę w zaawansowane szukanie i proszę googlownię, co by wyrzuciła
    tylko posty pisane pomiędzy 2004/07/01 a 2004/08/24

    Walę/ z entuzjazmem przedszkolaka bawiącego się w doktora, w klawisz
    enter.

    No i patrzam na efekty mych prób poskromienia wyszukiwarki
    google(Zwróć uwagę na ilości postów w tematach).

    Re: Abonament RTV (Pani dr Waniek rozpoczyna kampanię - i my ...
    ... Braun przypomniał, że nakaz płacenia abonamentu radiowo-
    telewizyjnego za używanie odbiorników rtv jest wprowadzony ustawowo, a
    KRRiT na drodze ...
    pl.soc.prawo - 25 Lip 2004; autor: Andrzej R. - Rozwiń wątek (liczba
    dokumentów: 3)

    z pamiętnika kontrolera RTV
    Tak czytam te wszystkie wątki dyskusji na temat kontroli RTV i ciekawy
    jestm jak Ci wszyscy którzy szumnie mówią że nie wpuszczą kontrolera
    zachowają ...
    pl.soc.prawo - 27 Lip 2004; autor: k...@o...pl - Rozwiń wątek
    (liczba dokumentów: 63)

    Re: jeszcze abonament rtv - komputer
    skoro nie musze placic abonamentu za rtv gdy mam odbiornik w
    komputerze to co w sytuacji takiej : mam komputer iw nim ogladam tv
    (wykupiony baonament z kablowki ...
    pl.soc.prawo - 12 Sie 2004; autor: aq - Rozwiń wątek (liczba
    dokumentów: 18)

    Co z tym abonamentem RTV?
    Drecza mnie nastepujace pytania: * Czy abonament RTV trzeba placic za
    odbiornik radiowy, ktory: a) nie umozliwia odbioru zadnych programow
    Polskiego Radia? ...
    pl.soc.prawo - 28 Lip 2004; autor: Jaqu - Rozwiń wątek (liczba
    dokumentów: 2)

    Re: Kontroler z Poczty Polskiej i Abonament RTV
    ... Już Mówię jak to wygląda bo kiedyś kontrolowałem rejestracje
    odbiorników RTV Przychdzę do Takiego delikwenta, okazuję upoważnienie,
    mówię cel ...
    pl.soc.prawo - 27 Lip 2004; autor: k...@o...pl - Rozwiń wątek
    (liczba dokumentów: 49)

    Abonament RTV (po raz kolejny)
    ... wzywające do zapłaty. Wówczas właściciel MUSI UDOWODNIĆ, że nie
    posiada odbiornika rtv albo zapłacić karę" Czy takie działania są
    zgodne z literą ...
    pl.soc.prawo - 16 Sie 2004; autor: slawol - Rozwiń wątek (liczba
    dokumentów: 9)

    Abonament RTV - opłaty.
    Witam. Czy może ktoś wie jaki akt prawny mówi o zwolnieniach lub
    ulgach w opłatach abonamentowych rtv, gdzie go szukać? Pozdr. ...
    pl.soc.prawo - 7 Sie 2004; autor: Zjak - Rozwiń wątek (liczba
    dokumentów: 3)

    Re: Kontrole (RTV)
    ... Co sie potem dzieje? A jezeli zauwazy u mnie na domu antene TV, to
    co? :-) ile jeszcze razy na grupie powtórzą się te pytania o kontrole
    RTV? ...
    pl.soc.prawo - 2 Sie 2004; autor: Sebol - Rozwiń wątek (liczba
    dokumentów: 10)

    Re: Abonament RTV
    ... ale pytanie czy w zwiazku z tym ze bede tam prowadzil dzialalnosc,
    bedzie placone podwojnie, tak jak to ponoc w przypadku abonamentu RTV P.
    pl.soc.prawo - 24 Lip 2004; autor: Przemyslaw Rokicki - Rozwiń wątek
    (liczba dokumentów: 57)

    Re: z pamiętnika kontro lera RTV
    ... na cytat z tej strony -
    http://www.poczta-polska.pl/pytania_abonament.htm : Nie przewiduje się
    możliwości opłacania abonamentu RTV za pośrednictwem ...
    pl.soc.prawo - 28 Lip 2004; autor: Artur Drzewiecki - Rozwiń wątek
    (liczba dokumentów: 5)

    Wszystkich przepraszam za niepotrzebne kilobajty ... MSPANC.

    A ciebie kolego odsyłam pod link http://tinyurl.com/5aaeh , dodam,
    że nie jestem właścicielem strony www.google.pl i nie spreparowałem
    wyników poszukiwań na potrzeby tego wątku.

    Z pozdrowieniami i życzeniami częstszych stosunków z www.google.pl
    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 19. Data: 2004-08-24 15:58:14
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Działa tutaj pewien dość logiczny mechanizm.
    1) Po serii artykułów w prasie centralnej i lokalnej stwierdzono gwałtowny,
    kilkudziesięciokrotny wzrost rejestracji nowych odbiorników RTV nie mający
    w żaden sposób przełożenia na sprzedaż lub import tychże. Oznaczać to może
    jedno : czytający w prazie o kontrolach przestraszyli się i zaczęli masowo
    rejestrować (czytaj płacić) odbiorniki.

    2)Metoda "przestraszę cię" została zatem empirycznie sprawdzona jako
    skuteczna.

    3)Jeśli metoda okazała się skuteczna, to należy ją ponowić w nieco
    zmodyfikowanej formie : napisać, że mamy obowiązek wpuścić kontrolera. Nie
    szkodzi, że jest to bzdurą. Rzepa nie takie bzdury wypisywała (jedna więcej,
    jedna mniej). Z pewnością kilkadziesiąt/kilkaset tysięcy ludzi w to uwierzy.
    I zapłaci.

    4) I dokładnie o to chodziło.

    AR
    (Damom z agencji towarzyskich, akwizytorom i kontrolerom RTV dziękujemy - z
    usług nie korzystamy)

    Ps. Przy zastosowaniu tejże metody kontrolerzy ( a jest ich znikoma liczba)
    nie muszą wychodzić "w teren". Socjotechnika zrobi robotę za nich. Logiczne
    ?

  • 20. Data: 2004-08-24 16:14:46
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 24 sie o godzinie 15:49, na pl.soc.prawo, Samotnik napisał(a):

    > Ostatnio nie ufam już żadnej gazecie, a moje mniemanie o zawodzie
    > dziennikarza spadło do poziomu, o którym publicznie brzydko się
    > wypowiadać.

    Eee nie jest tak źle ;)
    Zawsze możesz co poniedziałek poczytać NIE Jurka U.
    Merytorycznie, fachowo, dokładnie pisane artykuły - balansujące niemal na
    granicy prawa - przez tyle lat nie było skazującego wyroku za nierzetelne
    pisanie, czy też nieprawdę, na pismaków z NIE.
    IMO - to powinna być obowiązkowa lektura prokuratorów w każdy poniedziałek
    ;)
    J.U. nie wnika - wywleka wszelakie brudy ....

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany