  • 1. Data: 2004-08-24 11:16:39
    Temat: sprzedaz domu
    Od: "Holek" <h...@w...pl>

    dostalem w spadku po ojcu dom i chcialbym go sprzedac lub zamienic na jakies
    mieszkanie, nie znam sie na tym i chcialbym sie dowiedziec czy sa jakies
    przepisy lub ustawy prawne ktore to reguluja, tzn. chodzi mi o to czy moge
    ten dom sprzedac lub zamienic bez jakich kolwiek konsekwencji w swietle
    prawa? czy musi minac jakis okres czasu posiadania przeze mnie tego domu
    zebym mogl go sprzedac?

    Bardzo bym prosil o odpowiedz na moje pytania.
    z gory dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-24 11:31:27
    Temat: Re: sprzedaz domu
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cgf83i$2gp$1@atlantis.news.tpi.pl>, Holek wrote:
> [...]
    > zebym mogl go sprzedac?
    >
    > Bardzo bym prosil o odpowiedz na moje pytania.

    Mieszkając w nim przez chyba 5 lat unikniesz płacenia podatku od
    spadku (chyba, że coś się już pozmieniało, tak było kilka lat temu).
    A tak BTW to bez sensu jest zamiana domu na mieszkanie, chyba,
    że to mieszkanie ma być zupełnie gdzie indziej.

    Renata

  • 3. Data: 2004-08-24 11:38:48
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska">

> [...]
    > A tak BTW to bez sensu jest zamiana domu na mieszkanie, chyba,
    > że to mieszkanie ma być zupełnie gdzie indziej.

    jeszcze zależy jaka jest powierzchnia domu

  • 4. Data: 2004-08-24 12:38:01
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cgf95j$7l3$1@atlantis.news.tpi.pl>, Galis wrote:

    > Użytkownik "Renata Gołębiowska">

    > jeszcze zależy jaka jest powierzchnia domu

    To do podatków czy do sensowności zamiany? Bo jeśli do sensowności, to
    jest jeszcze sporo innych niewymienionych przeze mnie warunków, ale za
    długo i nie miejsce, żeby je wymieniać. Uwaga była tylko BTW i
    pokątnie.

    Renata

  • 5. Data: 2004-08-24 17:30:32
    Od: "SAintol" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Holek" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zebym mogl go sprzedac?
    >
    > Bardzo bym prosil o odpowiedz na moje pytania.

    czesc
    Na tej stronie znajdziesz odpowiedz na nurtujace Cie pytania:
    http://bap-psp.lex.pl/cgi-bin/demo.cgiid=&comm=jn&ak
    t=nr16798219&ver=-1&jedn
    =-1.

    Dokładnie art.16