    From: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: abonament rtv - moga czy nie moga
    Date: Tue, 24 Aug 2004 17:04:57 +0200

    Bierem i patrzem jak Piotr Zawadzki skrobie coski niezgodnego z prawdą:

    > Grupę czytam codzienie, ale w ostatnich dniach (a może nawet tygodniach)
    > nie znalazłem na tej grupie nic na ten temat. Może faktycznie
    > przeoczyłem jakiś post <CUT>

    No to lekcyja ...

    http://groups.google.pl/groups?q=pl.soc.prawo&ie=UTF
    -8&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google

    Wpisuję jedyne trzy literki "RTV" i otrzymuję wynik:

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&c2
    coff=1&q=RTV&btnG=Szukaj&meta=group%3Dpl.soc.prawo.*

    Wchodzę w zaawansowane szukanie i proszę googlownię, co by wyrzuciła
    tylko posty pisane pomiędzy 2004/07/01 a 2004/08/24

    Walę/ z entuzjazmem przedszkolaka bawiącego się w doktora, w klawisz
    enter.

    No i patrzam na efekty mych prób poskromienia wyszukiwarki
    google(Zwróć uwagę na ilości postów w tematach).

    Re: Abonament RTV (Pani dr Waniek rozpoczyna kampanię - i my ...
    ... Braun przypomniał, że nakaz płacenia abonamentu radiowo-
    telewizyjnego za używanie odbiorników rtv jest wprowadzony ustawowo, a
    KRRiT na drodze ...
    pl.soc.prawo - 25 Lip 2004; autor: Andrzej R. - Rozwiń wątek (liczba
    dokumentów: 3)

    z pamiętnika kontrolera RTV
    Tak czytam te wszystkie wątki dyskusji na temat kontroli RTV i ciekawy
    jestm jak Ci wszyscy którzy szumnie mówią że nie wpuszczą kontrolera
    zachowają ...
    pl.soc.prawo - 27 Lip 2004; autor: k...@o...pl - Rozwiń wątek
    (liczba dokumentów: 63)

    Re: jeszcze abonament rtv - komputer
    skoro nie musze placic abonamentu za rtv gdy mam odbiornik w
    komputerze to co w sytuacji takiej : mam komputer iw nim ogladam tv
    (wykupiony baonament z kablowki ...
    pl.soc.prawo - 12 Sie 2004; autor: aq - Rozwiń wątek (liczba
    dokumentów: 18)

    Co z tym abonamentem RTV?
    Drecza mnie nastepujace pytania: * Czy abonament RTV trzeba placic za
    odbiornik radiowy, ktory: a) nie umozliwia odbioru zadnych programow
    Polskiego Radia? ...
    pl.soc.prawo - 28 Lip 2004; autor: Jaqu - Rozwiń wątek (liczba
    dokumentów: 2)

    Re: Kontroler z Poczty Polskiej i Abonament RTV
    ... Już Mówię jak to wygląda bo kiedyś kontrolowałem rejestracje
    odbiorników RTV Przychdzę do Takiego delikwenta, okazuję upoważnienie,
    mówię cel ...
    pl.soc.prawo - 27 Lip 2004; autor: k...@o...pl - Rozwiń wątek
    (liczba dokumentów: 49)

    Abonament RTV (po raz kolejny)
    ... wzywające do zapłaty. Wówczas właściciel MUSI UDOWODNIĆ, że nie
    posiada odbiornika rtv albo zapłacić karę" Czy takie działania są
    zgodne z literą ...
    pl.soc.prawo - 16 Sie 2004; autor: slawol - Rozwiń wątek (liczba
    dokumentów: 9)

    Abonament RTV - opłaty.
    Witam. Czy może ktoś wie jaki akt prawny mówi o zwolnieniach lub
    ulgach w opłatach abonamentowych rtv, gdzie go szukać? Pozdr. ...
    pl.soc.prawo - 7 Sie 2004; autor: Zjak - Rozwiń wątek (liczba
    dokumentów: 3)

    Re: Kontrole (RTV)
    ... Co sie potem dzieje? A jezeli zauwazy u mnie na domu antene TV, to
    co? :-) ile jeszcze razy na grupie powtórzą się te pytania o kontrole
    RTV? ...
    pl.soc.prawo - 2 Sie 2004; autor: Sebol - Rozwiń wątek (liczba
    dokumentów: 10)

    Re: Abonament RTV
    ... ale pytanie czy w zwiazku z tym ze bede tam prowadzil dzialalnosc,
    bedzie placone podwojnie, tak jak to ponoc w przypadku abonamentu RTV P.
    pl.soc.prawo - 24 Lip 2004; autor: Przemyslaw Rokicki - Rozwiń wątek
    (liczba dokumentów: 57)

    Re: z pamiętnika kontro lera RTV
    ... na cytat z tej strony -
    http://www.poczta-polska.pl/pytania_abonament.htm : Nie przewiduje się
    możliwości opłacania abonamentu RTV za pośrednictwem ...
    pl.soc.prawo - 28 Lip 2004; autor: Artur Drzewiecki - Rozwiń wątek
    (liczba dokumentów: 5)

    Wszystkich przepraszam za niepotrzebne kilobajty ... MSPANC.

    A ciebie kolego odsyłam pod link http://tinyurl.com/5aaeh , dodam,
    że nie jestem właścicielem strony www.google.pl i nie spreparowałem
    wyników poszukiwań na potrzeby tego wątku.

    Z pozdrowieniami i życzeniami częstszych stosunków z www.google.pl
    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))