  • 21. Data: 2004-08-24 16:17:25
    Temat: Re: abonament rtv - moga czy nie moga [OT]
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    Artur Ch. napisał(a):
    > Eee nie jest tak źle ;)
    > Zawsze możesz co poniedziałek poczytać NIE Jurka U.
    > Merytorycznie, fachowo, dokładnie pisane artykuły - balansujące niemal na
    > granicy prawa - przez tyle lat nie było skazującego wyroku za nierzetelne
    > pisanie, czy też nieprawdę, na pismaków z NIE.
    > IMO - to powinna być obowiązkowa lektura prokuratorów w każdy poniedziałek
    > ;)
    > J.U. nie wnika - wywleka wszelakie brudy ....

    To ze moze byc (i jest) gorzej nie jest "wydarzeniem" lagodzacym :P
    W ten sposob to mozna tez powiedziec ze "Nie" jest calkiem niezla gazeta
    bo zawsze istnieje jeszcze "Trybuna" i "Fakty i Mity" oraz "Dziewczyna"
    i "Pani Domu" :)

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 22. Data: 2004-08-24 16:46:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Grunwald wrote:

    > "wyjątkowo niekompetentne pismaki"? Chyba nie czytasz innych
    > gazet/czasopism.

    OK - nie wyjątkowo. Tak samo, jak pismaki w paru innych brukowcach.

    > Jesli nie Rzeczpospolita, to co?

    Archiwalna Trybuna Ludu ;-P

  • 23. Data: 2004-08-24 16:48:41
    Temat: Re: abonament rtv - moga czy nie moga
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości

    > pisze, że: "...Mamy obowiązek wpuszczenia kontrolera do mieszkania" -,
    > ale nie podaje z czego wynika ten obowiązek, z jakich przepisów...

    Na polecenie redaktora naczelnego RZeczypospolitej napisane na czerpanym
    papierze w polaczeniu z karta rowerowa.

    Po co w ogóle te bzdety cytujesz?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 24. Data: 2004-08-24 19:34:12
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Andrzej R. napisał:

    (...)
    > Ps. Przy zastosowaniu tejże metody kontrolerzy ( a jest ich znikoma liczba)
    > nie muszą wychodzić "w teren". Socjotechnika zrobi robotę za nich. Logiczne
    > ?

    Logiczne. Masz 100% racji. Myślałem nawet o tym, ale aż mi się nie
    chciało wierzyć, aby "wszystkie" gazety/ media były w ten proces
    wplątane...

    Z poważaniem
    PWZ

    --
    O tempora, o mores!

  • 25. Data: 2004-08-24 20:17:46
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał
    ... ale aż mi się nie chciało wierzyć, aby "wszystkie" gazety/ media były w
> [...]

    Re : Ależ ja nie powiedziałem, że "są wplątane". Dla dziennikarza
    tematem(sensacją) najpierw były planowane naloty/kontrole na
    mieszkania/firmy. Później "...że nie trzeba wpuszczać...". A teraz na
    odwrót, "...że mamy obowiązek wpuścić...". To tak jak news, że pan pogryzł
    psa. Natomiast pozwalam sobie przypuszczać, że pani dr Waniek taką akcję
    socjotechnioczną starannie przemyślała, zaplanowała i zrealizowała (po
    nieudanych próbach zainteresowania sprawą Ministerstwa Finansów/kontrole
    podatkowe i skarbowe miały sprawdzać książeczki opłat , audytorów - wypięli
    się równo oraz listonoszy- zaj...li panią dr śmiechem).
    Łączę ukłony
    AR

  • 26. Data: 2004-08-24 21:02:38
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    > Logiczne. Masz 100% racji. Myślałem nawet o tym, ale aż mi się nie
    > chciało wierzyć, aby "wszystkie" gazety/ media były w ten proces
    > wplątane...

    Dlaczego od razu wplątane... Po prostu dziennikarzom się podsuwa temat.
    Oni widzą sensację/ciekawostkę i piszą dowolne bzdury, z których nikt
    ich przecież nie rozlicza, bo zasłaniają się prawem prasowym,
    utajnieniem informatorów... A potem widzimy takie kwiatki, jak ten
    dziennikarz z Polic, który kogoś tam oszkalował, sąd orzekł, że jego
    artykuły to były oszczerstwa niepotwierdzone dowodami, a teraz z niego
    zrobiono męczennika... Bo przecież to 'prawo dziennikarza' kogoś opluć
    od czoła do stóp, a potem powiedzieć 'i ch* mi zrobicie'. :(
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 27. Data: 2004-08-24 21:04:29
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <s...@r...pbz> napisal(a):

> [...]
    > ;)
    > J.U. nie wnika - wywleka wszelakie brudy ....

    Wiesz, coś w tym jest. Kiedyś 'NIE' uważałem za niemal brukową gazetę,
    przez te ich kurwy, chuje, cipy i tak dalej. Ale tak ostatnio znajomy mi
    toto włożył w rękę i w końcu przeczytałem coś, co nie tchnie bełkotem
    naszych czołowych dzienników i czołowych tygodników ('Wprost' już dawno
    zeszło na psy, a 'Polityka' stoi nad przepaścią i zbiera się do
    wielkiego kroku naprzód).

  • 28. Data: 2004-08-25 01:25:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cggade$qma$1@nemesis.news.tpi.pl>, Samotnik wrote:
    > Dlaczego od razu wplątane... Po prostu dziennikarzom się podsuwa temat.

    Apropos mechanizmów - obszerny artykuł na temat polskiego PR jest w
    ostatniej Polityce.
    http://polityka.onet.pl/162,1181033,1,RA,artykul.htm

    Marcin

  • 29. Data: 2004-08-25 06:35:19
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[antyspam]interia.pl>

    Wygoglowałem w grupie, w którymś wątku, że abonament płaci
    posiadacz odbiornika, a nie osoba zameldowana czy
    wynajmująca. W takim razie jeśli ktoś ma 5 mieszkań i w
    każdym telewizor gotowy do odbioru to ile abonamentów płaci
    ?
    Piszą w ustawie:

    Art.48
    (...)
    5. Niezależnie od liczby odbiorników radiofonicznych i
    telewizyjnych używanych
    przez:
    1) osoby fizyczne w tym samym gospodarstwie domowym lub w
    samochodzie
    stanowiącym ich własność,
    (...)
    - uiszcza się tylko jedną z opłat, o której mowa w ust. 3.

    jak rozumianie jest pojęcie "gospodarstwo domowe" ?

    Pozdr
    kw1618

  • 30. Data: 2004-08-29 14:03:13
    Od: Grunwald <s...@y...com>

    Andrzej R. wrote:

    > 2)Metoda "przestraszę cię" została zatem empirycznie sprawdzona jako
    > skuteczna.

    Tą samą metodę, ale zakrojoną na dużo większą skalę, stosuje się w celu
    ograniczenia importu używanych aut. Ciekawi mnie jakie mechanizmy tutaj
    działają. Jak zainteresowani zmianą stanu rzeczy wpływają na prawie
    wszystkie media?

    A może nie ma żadnego spisku, tylko dziennikarze, tak od siebie piszą
    o wrakach zalewających ukochaną RP poważnie zwiększając zagrożenie na
    drogach.

    poz.