  • 21. Data: 2012-01-21 11:40:59
    Temat: Re: abonament RTV a bezrobotny - kiedy nabywa prawo do nieplacenia
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-21 12:18, Nixe pisze:

    > Ale jeśli będziesz natrętnie majtał tą aparaturą przede mną, grożąc, że
    > jej użyjesz, a instalację będziesz miał w postaci zwisających swobodnie
    > przez płot drutów pod napięciem, to owszem - możesz zostać ukarany. Za
    > groźby i za narażanie osób trzecich na niebezpieczeństwo.

    Czy przejeżdżając koło Ciebie ze znaczną prędkością już się kwalifikuję
    do odstrzelenia, czy tylko do ciężkich robót?

    > Zadaj sobie to pytanie w momencie, gdy pod kołami zginie Ci dzieciak.
    > Przecież wcale nie musiał go przejechać żaden szaleniec tylko zwykły,
    > normalny facet, któremu pomyliła się droga z torem wyścigowym.

    Masz rację ;) Proponuję więc na wszelki wypadek powywieszać wszystkich
    normalnych facetów. Zostawić tylko nienormalnych. Ktoś przecież musi
    zasiadać w sejmie.

    > OK, ale wyszło mi, że po kompensacie z rachunkiem za moje wyjaśnienia,
    > teraz Ty mi jesteś "krewny" 100 zł.
    > No nie moja wina, że tak tanio się wyceniłeś :P

    A masz zamówienie? Bo jakoś sobie nie przypominam, abym "zapotrzebował",
    w przeciwieństwie do Ciebie.

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 22. Data: 2012-01-21 11:44:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    sqlwiel napisa?(a):

    > Czy przejeżdżając koło Ciebie ze znaczną prędkością już się kwalifikuję
    > do odstrzelenia, czy tylko do ciężkich robót?

    Spróbuj takiego manewru na trzypasmowej drodze w jakimś amerykanskim
    mieście ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 23. Data: 2012-01-21 14:32:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/21/2012 4:12 AM, sqlwiel wrote:
    > Nie ma najmniejszych powodów, aby karać za przejechanie na czerwonym
    > przy pustym skrzyżowaniu.

    jest

    po to, zeby ten na zielonym mial pewnosc, ze temu na czerwonym nie
    wydawalo sie, ze skrzyzowanie bylo puste.

    jesli zagwarantujesz, ze temu z zielonym nic sie nie stanie, a leb urwie
    tylko temu na czerwonym, to nie mam nic przeciwko, ale niestety tak nie
    jest.

  • 24. Data: 2012-01-21 14:42:51
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-21 15:32, witek pisze:

> [...]
    >
    > jesli zagwarantujesz, ze temu z zielonym nic sie nie stanie, a leb urwie
    > tylko temu na czerwonym, to nie mam nic przeciwko, ale niestety tak nie

    Powód do karania "jest", bo tak napisano w durnym prawie. Powodu
    logicznego, merytorycznego - nie ma. Nie stała się krzywda ani szkoda.

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 25. Data: 2012-01-21 14:47:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > jest
    >
    > po to, zeby ten na zielonym mial pewnosc, ze temu na czerwonym nie
    > wydawalo sie, ze skrzyzowanie bylo puste.

    Wydawało się, powiadasz...

    A jak zrobisz, aby na czerwonym nie wchodzili ci, którym wydawało się,
    że jest zielone? Jak nic, trzeba zakazać w ogóle wchodzenia na jezdnię.

    > jesli zagwarantujesz, ze temu z zielonym nic sie nie stanie, a leb urwie
    > tylko temu na czerwonym, to nie mam nic przeciwko, ale niestety tak nie
    > jest.

    jeśli zagwarantujesz, że temu z zielonym nic się nie stanie, a łeb urwie
    tylko temu na czerwonym, to nie mam nic przeciwko, ale niestety tak nie
    jest. Zatem aby uniknąć takich pomyłek, należy zupełnie zakazać
    wchodzenia pieszym na jezdnię, bez względu na wyświetlane światło.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2012-01-21 14:55:40
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-01-21 15:42, sqlwiel pisze:

    > Powód do karania "jest", bo tak napisano w durnym prawie. Powodu
    > logicznego, merytorycznego - nie ma. Nie stała się krzywda ani szkoda.

    Czy Ty naprawdę nie rozumiesz co to znaczy "narażenie na
    niebezpieczeństwo" albo "stwarzanie ryzyka zagrożenia życia czy zdrowia"?

    N.

  • 27. Data: 2012-01-21 14:59:10
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-01-21 12:40, sqlwiel pisze:

    > Czy przejeżdżając koło Ciebie ze znaczną prędkością już się kwalifikuję
    > do odstrzelenia, czy tylko do ciężkich robót?

    Ja bym szczerze mówiąc najpierw skierowała na roboty, a dopiero potem
    odstrzeliła :)

    > Masz rację ;) Proponuję więc na wszelki wypadek powywieszać wszystkich
    > normalnych facetów.

    I jeszcze takich, którzy nie łapią sarkazmu.

    > A masz zamówienie? Bo jakoś sobie nie przypominam, abym "zapotrzebował",
    > w przeciwieństwie do Ciebie.

    Och, a te wszystkie Twoje pytania o oczywistości? Też się trochę
    namęczyłam przy odpowiadaniu, a Ty byś tak za darmo chciał :)

    N.

  • 28. Data: 2012-01-21 15:18:28
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-21 15:55, Nixe pisze:

    > Czy Ty naprawdę nie rozumiesz co to znaczy "narażenie na
    > niebezpieczeństwo" albo "stwarzanie ryzyka zagrożenia życia czy zdrowia"?
    >
    > N.

    Rozumiem. Przykład z elektrycznością albo gazem w mieszkaniu do Ciebie
    nie przemawia?
    Czy wiesz ile rocznie ludzi ginie porażonych prądem? Albo zatrutych
    spalinami z gazu?

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 29. Data: 2012-01-21 15:59:02
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Nixe napisa?(a):

    [...]

    > Czy Ty naprawdę nie rozumiesz co to znaczy "narażenie na
    > niebezpieczeństwo" albo "stwarzanie ryzyka zagrożenia życia czy zdrowia"?

    Gdyby rozumial to siedziałby cicho. Moja sugestia: nie lej wody na jego
    młyn :)

    j.

  • 30. Data: 2012-01-21 15:59:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    sqlwiel napisa?(a):

    [...]

    > Czy wiesz ile rocznie ludzi ginie porażonych prądem? Albo zatrutych
    > spalinami z gazu?

    Ile?

    j.