  • 91. Data: 2019-08-16 23:02:51
    Temat: Re: Żydzi maja się mocno
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Też, ale nie tak "kompleksowo", ja Żydów i Romów.

    ty Żydów i Romów ? tyś żyd z gazowni:)

    --
    I love love

  • 92. Data: 2019-08-16 23:06:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może jedni się do pracy nadają, a drudzy nie?

    -----

  • 93. Data: 2019-08-17 00:29:12
    Temat: Re: Zydzi maja sie mocno
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 16 sierpnia 2019 19:07:19 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Polską historię nieźle znamy. Mnie chodzi o inne kraje.

    Najlepiej zajrzeć do zainteresowanych

    https://tinyurl.com/y5z5uxvw

  • 94. Data: 2019-08-19 09:08:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Nie róbcie z siebie kretynów. Cały czas chodzi tylko i wyłącznie o
    > mienie spadkowe.

    *bezspadkowe, czyli nie przypadające żadnemu spadkobiercy. Uprasza się,
    aby żydki nie robiły tu wody z mózgu.

    --
    Liwiusz

  • 95. Data: 2019-08-19 09:32:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 19 Aug 2019 09:08:51 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > *bezspadkowe, czyli nie przypadające żadnemu spadkobiercy. Uprasza się,
    > aby żydki nie robiły tu wody z mózgu.

    Tobie się nie da, bo już ją masz. W Polsce istniało wiele organizacji
    żydowskich mających swój majątek. Domy, grunty. Co ocalało z wojny,
    powinno zostać zwrócone. Komu i w jakiej formie, sprawa do
    rozstrzygnięcia przez ustawodawcę. Który rozmyślnie tego nie robi bo
    załatwienie sprawy pozbawiłoby go jednego publicznego wroga i byloby
    trudniej robić politykę strachu. No i etatowi antysemici przestaliby
    głosować :)
    Niezadośćuczynienie w tej sprawie czyni z nas wspólników ludobójczych
    Niemców. No ale z Liwiuszkiem o etyce to daremna sprawa :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 96. Data: 2019-08-19 09:54:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > żydowskich mających swój majątek. Domy, grunty. Co ocalało z wojny,
    > powinno zostać zwrócone. Komu i w jakiej formie, sprawa do

    Już to zostało rozstrzygnięte. Jeśli są spadkobiercy, sądy zwracają
    spadkobiercom. Jeśli nie ma spadkobierców, zwraca się państwu.

    Podaj przykład jakiejś organizacji żydowskiej, która przed wojną
    posiadała majątek, a po wojnie go nie odzyskała.

    --
    Liwiusz

  • 97. Data: 2019-08-19 11:58:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]

    >Podaj przykład jakiejś organizacji żydowskiej, która przed wojną
    >posiadała majątek, a po wojnie go nie odzyskała.

    Nie wiem jakie przed wojna byly zwyczaje, ale te synagogi, to chyba
    jakies dobro wspolne ... a jak byly za Bugiem, to przepadly.
    W Warszawie - pewnie zburzone, zreszta zabrane przez Niemcow, a potem
    kto wie co bylo - np sprzedali budynek, jakis Polak kupil ... i co z
    tym zrobic ?

    W duzej czesci to juz pewnie nie bylo komu zwracac, jesli wszyscy
    czlonkowie organizacji zamordowani.

    Z ciekawostek
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Synagoga_Pod_Bia%C5%82
    ym_Bocianem_we_Wroc%C5%82awiu

    Przetrwala hitleryzm, przekazano Zydom, mozna powiedziec, ze forma
    odszkodowania za utracone wczesniej mienie ...

    Zaraz ... czy te za Bugiem traktowac jako straty wojenne ? Czesc
    tamtych Zydow witalo serdecznie Armie Czerwoną w 1939, potem sie
    wycofalo i uniknelo zaglady, potem wrocili ... i zostali, co cos im
    sie z Polski strony nalezy, czy jak sobie wybrali, tak maja ?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Hasmonea_Lw%C3%B3w
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Makkabi_Grodno

    Nie tylko synagogi.

    J.

  • 98. Data: 2019-08-19 12:17:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2019 o 09:54, Liwiusz pisze:

    > Już to zostało rozstrzygnięte. Jeśli są spadkobiercy, sądy zwracają
    > spadkobiercom. Jeśli nie ma spadkobierców, zwraca się państwu.

    Akurat, jesli nie ma spadkobiercy, to Gminie, ale to osobna sprawa.

    > Podaj przykład jakiejś organizacji żydowskiej, która przed wojną
    > posiadała majątek, a po wojnie go nie odzyskała.

    Będzie ciężko. Ponieważ Niemcy większość populacji zamordowali, toteż te
    organizacje utraciły osobowość prawną wobec braku rejestracji po wojnie.
    Teraz po tych 80 latach, to nawet pewnie nie ma żadnych dokumentów
    pozwalających na ustalenie, kto je może reprezentować.

  • 99. Data: 2019-08-19 12:31:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Akurat, jesli nie ma spadkobiercy, to Gminie, ale to osobna sprawa.

    Gminie w sensie jednostki samorzadu ?

    No, to moze byc w przyszlosci ciekawie.
    Taki miliarder bezdzietny ... łakomy kąsek dla wojta i gminy :-)

> [...]
    >Teraz po tych 80 latach, to nawet pewnie nie ma żadnych dokumentów
    >pozwalających na ustalenie, kto je może reprezentować.

    A byla potrzeba jakas rejestracja po wojnie ?

    J.

  • 100. Data: 2019-08-19 14:43:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > Teraz po tych 80 latach, to nawet pewnie nie ma żadnych dokumentów
    > pozwalających na ustalenie, kto je może reprezentować.

    ale żeś siknął, widać, żeś żydek z gazowni:)

    poniżej przykład "zwrotu" mienia pożydowskiego dla cwanych żydków z
    gazowni :

    https://www.youtube.com/watch?v=xPoF0nnsFY4

    jszemper

    Opublikowany 9 lip 2009

    Bolesław Szenicer, polski Żyd od pokoleń, oskarża Żydów o celowe
    niszczenie zabytków i pamiątek żydowskich w Polsce.

    --
    I love love