  • 81. Data: 2019-08-16 20:33:11
    Temat: Re: Zydzi maja sie mocno
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.08.2019 o 20:06, u2 pisze:

    > ale ale jest kilkaset takich miejsc w samej Warszafce, gdzie stoją
    > zupełnie inne budynki lub służą czemuś/komuś innemu, wy żydki
    > jesteście bardzo cwane i łase na cudzą kaskę:)

    To chcieli zwrotu domów modlitwy, czy miejsc, w których kiedyś stały? Bo
    trudno za Tobą nadążyć.

  • 82. Data: 2019-08-16 20:34:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.08.2019 o 20:16, u2 pisze:

    > nie ściemniaj, żydów tam nie mordowali, to żydzi tam mordowali

    Nie wiem, czy ktokolwiek się zastanawiał nad wyznaniem w tamtym okresie.

  • 83. Data: 2019-08-16 21:38:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A w Polsce nie?

    -----

  • 84. Data: 2019-08-16 21:57:31
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > To chcieli zwrotu domów modlitwy, czy miejsc, w których kiedyś stały? Bo
    > trudno za Tobą nadążyć.

    oj Robercik, nikt z was mi gojcowi nie zdradzi, na czym polega szwindel,
    przed jego dokonaniem, ja wskazuję na tropy prowadzące do twoich
    ziomali, a wy ciągle się śmiejecie durnym tępym ciemnym moherowym
    polaczkom w twarz:)

    vide FOZZ, Art-B, tajna operacja Most, Amber Gie itd itp:)

    --
    I love love

  • 85. Data: 2019-08-16 22:00:13
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Nie wiem, czy ktokolwiek się zastanawiał nad wyznaniem w tamtym okresie.

    w CV twoi ziomale z gazowni pisali wyznania mojżeszowego, nie ściemniaj,
    poducz się, hop hop hop:)

    --
    I love love

  • 86. Data: 2019-08-16 22:01:34
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.08.2019 o 21:38, ąćęłńóśźż pisze:
    > A w Polsce nie?
    >

    > -----

    no nie, w pierwszym rzędzie AK-owców, ale nie tych z Afrika Korps, jeden
    z żydo-ubeków miał nawet pseudo Akower:)

    --
    I love love

  • 87. Data: 2019-08-16 22:22:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > A w Polsce nie?
    W Polsce Niemcy Żydów mordowali. W Rosji komuniści jak leci swoich
    obywateli bez zważania na wyznanie akurat. O to mi chodzi.

  • 88. Data: 2019-08-16 22:41:05
    Temat: Re: Żydzi maja się mocno
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A Polaków nie?
    No zobacz...

    -----

  • 89. Data: 2019-08-16 22:59:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.08.2019 o 22:41, ąćęłńóśźż pisze:

    > A Polaków nie?
    > No zobacz...

    Też, ale nie tak "kompleksowo", ja Żydów i Romów.

  • 90. Data: 2019-08-16 22:59:40
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.08.2019 o 22:41, ąćęłńóśźż pisze:
    > A Polaków nie?
    > No zobacz...
    >

    > -----

    wśród siepaczy NKWD dominowali żydzi, pierwsze czystki etniczne, czyli
    ludobójstwo, dokonali właśnie na etnicznych Polakach, ponad 100 tysięcy
    ich wymordowali:)

    --
    I love love