  • 21. Data: 2015-04-02 15:43:46
    Temat: Re: Zwrot towaru - wysyłka mailowa
    Od: kajoj <k...@o...eu>

    W dniu 2015-04-02 o 14:05, witek pisze:

    > ha ha ha
    >
    > prawnik szybko sie polapal, ze da sie z ciebie wydoic niezla kase,
    > lykniesz kazda bzudre ktora ci powie, byleby pasowala do twojej tezy.
    > jestes jak dobra gąbka.

    heheh akurat pieniądze bierze po sprawie wygranej :) Jakby wiedział że
    sprawe przegra nie brał by się za nią.

  • 22. Data: 2015-04-02 16:50:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-02 o 15:43, kajoj pisze:

    > heheh akurat pieniądze bierze po sprawie wygranej :) Jakby wiedział że
    > sprawe przegra nie brał by się za nią.

    Tak, tak, prawnik haha

    Zobaczcie co ten pieniacz wypisuje na forumprawne -
    http://forumprawne.org/nowe-technologie/609591-zwrot
    -towaru-wysylka-mailowa.html

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2015-04-02 17:35:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kajoj wrote:

    > heheh akurat pieniądze bierze po sprawie wygranej :) Jakby wiedział że
    > sprawe przegra nie brał by się za nią.

    A przegra na 100%.

  • 24. Data: 2015-04-02 17:40:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Zobaczcie co ten pieniacz wypisuje na forumprawne -
    > http://forumprawne.org/nowe-technologie/609591-zwrot
    -towaru-wysylka-mailowa.html

    powinien sie zajac rozpylaniem gazu kupowego.

  • 25. Data: 2015-04-04 00:19:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Apr 2015, kajoj wrote:

    > http://www.konsumentalista.pl/wszystko-o-zwrotach-to
    warow/

    Hm... przeoczyłem, że zaaplikowali "zwrot" również dla licytacji.

    Mnie intryguje zawsze co innego - czy ci wszyscy zadowolenia z "praw"
    zastanawiają się KTO ZA TO PŁACI.

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2015-04-04 10:18:58
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2015 o 00:19 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> pisze:

    warow/

    > Hm... przeoczyłem, że zaaplikowali "zwrot" również dla licytacji.
    >
    > Mnie intryguje zawsze co innego - czy ci wszyscy zadowolenia z "praw"
    > zastanawiają się KTO ZA TO PŁACI.

    Bezrozumna afirmacja neoliberalnego kapitalizmu granicząca z absurdem.

    Zamiast krzyczeć, zastanów się - czy jeśli te "prawa" nagle zostałyby
    ukrócone - miałoby to _jakikolwiek_ wpływ na ceny?
    Dalej - czy ostatnie zmiany prawa podwyższyły ceny?

    Skończcie już z tymi prymitywizmami.

    --
    Trefniś

  • 27. Data: 2015-04-04 10:18:58
    Od: Trefniś <t...@m...com>

  • 26. Data: 2015-04-04 10:18:58
    Od: Trefniś <t...@m...com>

  • 29. Data: 2015-04-09 07:36:58
    Od: Mikołaj <m...@o...eu>

    Ja znalazłem

    Obecna ustawa zakłada, że w przypadku usług (ebook jest usługą)
    rozpoczęcie korzystania z usługi powoduje brak możliwości zwrotu z
    powołaniem się na ustawę.

  • 30. Data: 2015-04-09 09:18:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-09 o 07:36, Mikołaj pisze:
    > Ja znalazłem
    >
    > Obecna ustawa zakłada, że w przypadku usług (ebook jest usługą)
    > rozpoczęcie korzystania z usługi powoduje brak możliwości zwrotu z
    > powołaniem się na ustawę.

    Źle znalazłeś.

    --
    Liwiusz