  • 51. Data: 2014-04-12 08:49:29
    Temat: Re: Zus nie przyzna? macierzy?skiego i chorobowego.
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "P.H.Klociuszek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5347c4ed$0$2232$65785112@news.neostrada.pl...
    > [....]
    > Serio.
    > Naprawdę nie życzę Ci abyś znalazła się w takiej sytuacji jak ja.

    Moim zdaniem temat tego wątku powinien brzmieć:
    "Sąd Pracy i Ubezpieczeń Społecznych - jak wygrać"
    nie byłoby wtedy dyskusji nad mlekiem które jest już dawno wylane.

    pozdr

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 52. Data: 2014-04-15 19:16:48
    Temat: Re: Zus nie przyznał macierzyńskiego i chorobowego.
    Od: "Zdzichu Pi" <p...@c...com>

    > Uważam też, że ludzie po pijaku siadający za kółko są skrajnie
    > nieodpowiedzialni, czy wręcz durni, niezależnie od tego czy
    > zmienia to jakoś Twoje postrzeganie rzeczywiśtości, czy nie.

    co sie czepiasz uparcie tych pijakow, nikt o tym nie mowi tylko kazdy o
    seksie :)

  • 53. Data: 2014-04-15 19:25:53
    Od: "Zdzichu Pi" <p...@c...com>

    > wyciągnąć dodatkową kasę z ZUS. Sądu nie interesuje to że jesteś biedna,
    > głupia i bez podstaw finansowych do życia (to sprawa Mops). Sąd interesuje
    > podstawa prawna.

    nas tez nie interesuje to ze masz niezaspokojne potrzeby seksualne