  • 1. Data: 2014-04-05 22:44:15
    Temat: Umundurowanie policji
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Czy ktoś może podać linka do strony gdzie są aktualne ubiory
    policjantów, szczególnie chodzi mi o Dzielnicowego. Ubiór codzienny na
    służbie i ubiór/mundur.

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-04-06 03:08:29
    Temat: Re: Umundurowanie policji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś może podać linka do strony gdzie są aktualne ubiory policjantów,
    > szczególnie chodzi mi o Dzielnicowego. Ubiór codzienny na służbie i
    > ubiór/mundur.

    http://bip.kgp.policja.gov.pl/download/18/14882/Rozp
    orzadzenie-umundurowanie.pdf

  • 3. Data: 2014-04-06 20:15:45
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-06 03:08, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > http://bip.kgp.policja.gov.pl/download/18/14882/Rozp
    orzadzenie-umundurowanie.pdf

    Ten, który jest podobno dzielnicowym przyjechał do sąsiadów w ubraniu
    dresowym (lampasy po bokach spodni), nie miał czapki policyjnej. Moim
    zdaniem to jakby był z jakiejś interwencji, pogotowia policyjnego, a nie
    oficjalnym Dzielnicowym , który umówił się z sąsiadami na rozmowę.

    --
    animka

  • 4. Data: 2014-04-06 20:50:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > zdaniem to jakby był z jakiejś interwencji, pogotowia policyjnego, a nie
    > oficjalnym Dzielnicowym , który umówił się z sąsiadami na rozmowę.

    Trudno się odnieść, ale nowy mundur służbowy wygląda faktycznie trochę, jak
    dres. Powinien mieć czapkę, ale w pomieszczeniu nie musiał.

  • 5. Data: 2014-04-06 22:48:13
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-06 20:50, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Trudno się odnieść, ale nowy mundur służbowy wygląda faktycznie trochę, jak
    > dres. Powinien mieć czapkę, ale w pomieszczeniu nie musiał.

    OK.
    Dzisiaj powiedział sąsiadce, żeby przyszła do komisariatu w sprawie
    zalożenia sprawy w sądzie "Słowo za słowo". Myślalam, że padnę ze
    śmiechu jak mi o tym powiedziała.
    Ona ma sa ścianą delikatnie mówiąc agencję towarzyską, ta kawalerka to
    garsoniera tylko do pracy prostytutek. Właściciele-sutenetzy (para,
    obecnie z małym dzieckiem) jest tam kiedy mają pobrać kasę za pracę
    "pań"-koleżanek, nieraz są w czasie pracy (ktoś stoi przy judaszu i
    kapuje kto idzie korytarzem). Potem jest wielka balanga, brzęk szkła
    jakby laboratoryjnego (moze narkotyki), pijaństwo, wydzieranie sie. walenie.

    --
    animka

  • 6. Data: 2014-04-07 00:58:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > OK.
    > Dzisiaj powiedział sąsiadce, żeby przyszła do komisariatu w sprawie
    > zalożenia sprawy w sądzie "Słowo za słowo". Myślalam, że padnę ze śmiechu
    > jak mi o tym powiedziała.

    Cóż. Sąd to będzie oceniał.

> [...]
    > kapuje kto idzie korytarzem). Potem jest wielka balanga, brzęk szkła
    > jakby laboratoryjnego (moze narkotyki), pijaństwo, wydzieranie sie.

    Ktoś ma wybujałą fantazję.

  • 7. Data: 2014-04-07 01:07:42
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-07 00:58, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Cóż. Sąd to będzie oceniał.

    > Ktoś ma wybujałą fantazję.
    Kto? To są fakty (już od pewnego czasu) nie wyobraźnia.
    Poza tym noce nieprzespane od pracy tych panienek pracujących w różnych
    wariantach- przy samej ścianie łóżka w drugim mieszkaniu.

    --
    animka

  • 8. Data: 2014-04-07 01:40:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Kto? To są fakty (już od pewnego czasu) nie wyobraźnia.

    Faktem, to może być eentualnie hałas. Reszta to są domysły :-)

    > Poza tym noce nieprzespane od pracy tych panienek pracujących w różnych
    > wariantach- przy samej ścianie łóżka w drugim mieszkaniu.

    Jeszcze nie słyszałem o labolatorium produkującego narkotyki w burdelu. To
    byłaby skrajnie prawdopodobna hybryda.

  • 9. Data: 2014-04-07 15:10:40
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-07 01:40, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    >
    > Faktem, to może być eentualnie hałas. Reszta to są domysły :-)

    > Jeszcze nie słyszałem o labolatorium produkującego narkotyki w burdelu. To

    OK. To może kieliszki. Rzucają też nimi w drzwi jak się przechodzi.

    --
    animka

  • 10. Data: 2014-04-07 17:20:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lhu84s$fij$1@node1.news.atman.pl>,
    animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    > OK. To może kieliszki. Rzucają też nimi w drzwi jak się przechodzi.

    To chyba taki staropolski zwyczaj.
    --
    TA