  • 21. Data: 2014-04-08 19:22:16
    Temat: Re: Zus nie przyznał macierzyńskiego i chorobowego.
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-04-08, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Jednakowoż postanowiłeś dać upust frustracjom.

    Jak na razie frustrację uskuteczniają "obrońcy" z bożej łaski.
    Jakbyś tak w "miejsce" wątkodawczyni postawić faceta, który chciał
    se pociupciać i dziecko "przypadkiem" wyszło, to dostałby gremialne
    joby, jaki to z niego nieodpowiedzialny byt.

    > Po pierwsze - mam wolną wolę, do kogo się zwracam.

    Jasne. Gładkosłowa hipokryzja zawsze w cenie.

    > Po drugie - to Ty ciągniesz wątek "po co było się rozmnażać"

    Do zabawy trzeba minimum dwojga. Sam ze sobą nic bym nie ciągnął.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 22. Data: 2014-04-08 19:30:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-04-08, P.H.Klociuszek <a...@w...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > Pracy, czy Sąd Pracy bierze pod uwagę tylko przepisy, czy może też ma
    > obowiązek wziąć pod uwagę inne przesłanki? Np terminowość pozostałych
    > wpłat; niecelowość zaniżenia składki; to że ZUS celowo wprowadza mnie w
    > błąd? Sytuacja z dzisiaj: pani z ZUS uprzejmie mnie poinformowała, że
    > NIE MOGĘ odwoływać się od decyzji, którą dostałam, że mam czekać na
    > jeszcze jeden druk. Wiem, że dąży do tego, abym nie zmieściła się w
    > terminie odwołania. Poza tym, telefon od ZUS dnia 11 marca, a nie 10,
    > kiedy to już mieli zaksięgowaną wpłatę od 4 dni.

    Idź z tym serio do jakiegoś realnego prawnika, bo o tym co możesz/co nie
    decydują terminy oraz to co już dostałaś (czasem liczą się nawet pojedyncze
    słowa).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2014-04-08 20:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > Pójście do łóżka jest świadomym podjęciem decyzji o możliwym ryzyku
    > zajścia w ciąże. Nigdzie nie pisałem, że to mądra i rozważna decyzja,
    > w końcu zdaję sobie sprawę że ludzie różne rzeczy robią.

    Jakbym słyszał księdza w kościele...
    A dla fanu to Pan nigdy? ;-P

  • 24. Data: 2014-04-08 20:05:19
    Od: "P.H.Klociuszek" <a...@w...pl>

  • 25. Data: 2014-04-08 20:05:28
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-04-08, P.H.Klociuszek <a...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Mam wizytę u prawnika umówioną.

    IMHO to jest najlepsze co możesz zrobić, a na grupie jest spore ryzyko
    że Ci ktoś zaszkodzi (nawet w dobrych intencjach) jak nie widzi przed sobą
    wszystich papierów i nie jest w stanie ocenić "stanu faktycznego".

    Zakładam, że ZUS nie chce się zgodzić na przywrócenie terminu, bo zakłada
    próbę wyłudzenia świadczeń, więc raczej nie będziesz miała łatwej walki.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 26. Data: 2014-04-08 20:46:46
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-04-08, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Jakbym słyszał księdza w kościele...
    > A dla fanu to Pan nigdy? ;-P

    Ależ oczywiście że dla fanu też, ale ryzyko mam wkalkulowane i jak
    "wyjdzie", to pluł sobie w brodę nie będę. Świat też się nie przewróci
    do góry nogami. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 27. Data: 2014-04-08 20:49:49
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-04-08, P.H.Klociuszek <a...@w...pl> wrote:

    [...]

    > IMHO?

    Slang usenetu/internetu.
    http://www.miejski.pl/slowo-IMHO

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 28. Data: 2014-04-08 20:50:23
    Od: "P.H.Klociuszek" <a...@w...pl>

  • 29. Data: 2014-04-08 21:46:57
    Od: "P.H.Klociuszek" <a...@w...pl>

  • 30. Data: 2014-04-08 22:50:34
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 08.04.2014 17:49, Wojciech Bancer pisze:
> [...]
    > zajścia w ciąże. Nigdzie nie pisałem, że to mądra i rozważna decyzja,
    > w końcu zdaję sobie sprawę że ludzie różne rzeczy robią.

    Jeżeli uważasz że ludzie powinni poczekać z rozmnażaniem aż się im
    ustabilizuje sytuacja materialna, oraz przyjmujesz że każde pójście do
    łózka wiąże się z ryzykiem spłodzenia potomka, to wynika z tego że
    chcesz żeby niestabilni finansowo nie uprawiali miłości fizycznej.

    Postulat ciekawy, aczkolwiek obawiam się że nieco oderwany od
    rzeczywistości.

    p. m.