  • 51. Data: 2018-05-08 11:04:07
    Temat: Re: Znów kamery się popsuły
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-05-08, Kris <k...@g...com> wrote:

    > Rejestrator zapisuje a nawet wysyła na zewnętrzne serwery/adresy email logi z
    awariami czy innymi zdarzeniami
    > Można z dokładnością do sekundy sprawdzić której kamerze zabrakło zasilania, która
    kamera została zasłonięta itp.
    > Nie trzeba geniusza informatyki żeby tak regestrator skonfigurować i takie dane
    wyciągnąć.

    Co prawda nie podejrzewam naszej posterunkowej policji o podobny poziom
    wyrafinowania, ale większyść tych chińskich systemów z niskiej/średniej
    półki jest też trywialna do zhakowania.

    --
    Marcin

  • 52. Data: 2018-05-08 11:57:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-08 o 10:17, A. Filip pisze:

    > A ile jesteś gotowy na to wydać?
    > Takie laptopy mogą godzinę lub dwie chodzić na baterii za parędziesiąt złoty?

    System monitoringu który mi demonstrowano na powiatowym komisariacie
    nie był na laptopie. A jakby był to policjanci wiedzieli by że trzeba
    baterie wyjąć lub odpinali by źródło sygnału.
    Oni świetnie wiedza co u siebie mają i jak to wyłaczyć wtedy
    kiedy im to pasuje.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2018-05-08 12:01:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-08 o 10:31, Kris pisze:

> [...]
    kamera została zasłonięta itp.
    > Nie trzeba geniusza informatyki żeby tak regestrator skonfigurować i takie dane

    Nie trzeba geniusza żeby zrozumieć że jak wyłączą komputer czyli
    rejestrator to nic nie zapisze i nie wyśle. A może jednak trzeba?

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2018-05-08 14:08:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 maja 2018 11:57:53 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
    > baterie wyjąć lub odpinali by źródło sygnału.
    > Oni świetnie wiedza co u siebie mają i jak to wyłaczyć wtedy

    Żeby nagranie z tasera zniknąć byli za tępi wiec i z monitoringiem niekoniecznie
    dadzą radę bez zostawiania śladów.
    Żeby tylko komuś zależało na zbadaniu tego.

  • 55. Data: 2018-05-08 15:58:52
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Tue, 8 May 2018 12:01:18 +0200, RadoslawF napisał(a):

    awariami czy innymi zdarzeniami

    > Nie trzeba geniusza żeby zrozumieć że jak wyłączą komputer czyli
    > rejestrator to nic nie zapisze i nie wyśle. A może jednak trzeba?

    Wtedy też można dokładnie ustalić, kiedy rejestrator przestał wysyłać logi.

    --
    Yakhub

  • 56. Data: 2018-05-08 16:16:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 maja 2018 15:58:50 UTC+2 użytkownik Yakhub napisał:

    > Wtedy też można dokładnie ustalić, kiedy rejestrator przestał wysyłać logi.

    No i w tym momencie powinien się uruchomić alarm

  • 57. Data: 2018-05-08 16:17:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 maja 2018 11:04:08 UTC+2 użytkownik Marcin Debowski napisał:

> [...]
    >
    > Co prawda nie podejrzewam naszej posterunkowej policji o podobny poziom
    > wyrafinowania, ale większyść tych chińskich systemów z niskiej/średniej

    Zniknąc nagrania z tasera nie potrafili to gdzie im tam hakowac rejestratory

  • 58. Data: 2018-05-08 16:54:04
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Yakhub <a...@a...aa> pisze:

    awariami czy innymi zdarzeniami
    która kamera została zasłonięta itp.

    > Wtedy też można dokładnie ustalić, kiedy rejestrator przestał wysyłać logi.

    A ile kojarzysz wielkich afer ze zrobieniem wielkiego rabanu _karnego_
    (a już przynajmniej bardzo ostro dyscyplinarnego) z "wcięcia z
    premedytacją" zapisów policyjnych rejestratorów? Cudownie się to
    przenigdy nie trafia czy się to zamiata pod dywan albo co najmniej
    takich brudów się nie pierze publicznie?

    Czy może podobne "konsekwencje+" już były ale umknęły mojej uwadze?

    W policji nie służą anioły ale ludzie. _Powinni_ służyć ludzie bardzo
    wyraźnie lepsi od przeciętnej i _przeciętnie_ może nawet tak jest.

    --
    A. Filip

  • 59. Data: 2018-05-08 19:49:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-08 o 14:08, Kris pisze:

    > Żeby nagranie z tasera zniknąć byli za tępi wiec i z monitoringiem niekoniecznie
    dadzą radę bez zostawiania śladów.
    > Żeby tylko komuś zależało na zbadaniu tego.

    Sugerujesz że monitoring na komendzie czy komisariacie zamawia
    ktoś inny niż policja?

    Pozdrawiam

  • 60. Data: 2018-05-08 19:55:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-08 o 16:54, A. Filip pisze:

> [...]
    > przenigdy nie trafia czy się to zamiata pod dywan albo co najmniej
    > takich brudów się nie pierze publicznie?

    Dla przypomnienia, piszecie w wątku założonym dla powiadomienia
    że kolejni funkcjonariusze zabili zatrzymanego a sędzia użycie pałki
    na zakutym i leżącym uznała za nieszkodliwie społecznie.