  • 1. Data: 2005-07-21 07:18:32
    Temat: Znak (R)
    Od: "Butch Coolidge" <m...@N...PRZYSYLAJ.MI.MAILI.pf.com>

    Witam,

    Kiedy mogę umieścić znak (R) przy logotypie swojej firmy? Po decyzji Urzędu
    Patentowego, czyli po czterech latach złożenia wniosku o rejestrację czy
    zaraz po rejestracji?

    Czy w praktyce umieszczenie (R) przy znaku zaraz po złożeniu wniosku i
    uiszczeniu opłaty rejesracyjnej jest karalne i karane? W jaki sposób?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2005-07-21 09:52:44
    Temat: Re: Znak (R)
    Od: scream <n...@p...pl>

    Butch Coolidge napisał(a):
    > Kiedy mogę umieścić znak (R) przy logotypie swojej firmy? Po decyzji Urzędu
    > Patentowego, czyli po czterech latach złożenia wniosku o rejestrację czy
    > zaraz po rejestracji?

    czterech latach? rejestracja znaku towarowego i/lub nazwy produktu/firmy
    nie trwa tyle czasu...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-07-21 09:56:07
    Od: "Butch Coolidge" <m...@N...PRZYSYLAJ.MI.MAILI.pf.com>

    > czterech latach? rejestracja znaku towarowego i/lub nazwy produktu/firmy
    > nie trwa tyle czasu...

    Najkrócej 3,5 roku ;-)

    Chyba że masz jakiś sposób, aby to przyśpieszyć?

  • 4. Data: 2005-07-21 14:27:22
    Od: "@@@@@" <t...@t...pl>

    > Chyba że masz jakiś sposób, aby to przyśpieszyć?

    Nie ma sposobu, bo tyle trwają procedury

  • 5. Data: 2005-07-21 20:01:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Butch Coolidge" <m...@N...PRZYSYLAJ.MI.MAILI.pf.com> napisał w
    wiadomości news:dbni7i$1so$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czy w praktyce umieszczenie (R) przy znaku zaraz po złożeniu wniosku i
    > uiszczeniu opłaty rejesracyjnej jest karalne i karane? W jaki sposób?

    Teoretycznie to wykroczenie. W praktyce raczej nie słyszałem o ściganiu
    tego, bo i szkodliwość społeczna jest więcej, niż żadna.